۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۹
کد خبر: 80117038
T T
۰ نفر
90درصداز اهداف زندانباني اسلامي در زندان اروميه محقق شده است

اروميه - مدير ارتقاء امنيت واشتغال وزارت كشور با تقدير از مسوولين ندامتگاه اروميه گفت: 90 درصد از اهداف زندانباني اسلامي در زندان اروميه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله زنگنه روز یكشنبه در بازدید از زندان مركزی ارومیه افزود: اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای در خصوص ایجاد فضای مناسب اشتغال و حرفه آموزی در اختیار مددجویان در این زندان قرار گرفته است.

وی اضافه كرد: بازدید از این مركز ثابت كرد كه اشتغال در زندانهای استان آذربایجان غربی دیگر شعار نیست بلكه به صورت عملی و گسترده به آن پرداخته می شود.

زنگمه اظهار كرد: برنامه های حمایتی از زندانیان در حوزه اشتغال كاملا عملیاتی شده و كارگاه های ایجاد شده در زندان مركزی ارومیه تاییدی بر این مدعاست.

مدیر ارتقاء امنیت و اشتغال وزارت كشور با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص اصلاح و تربیت و رسیدگی به بهداشت و سلامت زندانیان در آذربایجان غربی افزود: فضای موجود كاملا مطلوب است و باید از دست اندركاران این حوزه قدردانی كرد.

زنگنه اظهار امیدواری كرد: فعالیت های اداره كل زندانها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی همچنان به سمت استاندارد های بهتر و ارزشمند تر پیش برود.

وی به همراه رییس اداره مبارزه با مواد مخدر وزارت كشور به منظور ارزیابی و بررسی وضعیت زندانهای استان آذربایجان غربی در ابعاد مختلف اصلاح و تربیت ،آموزشی فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی و مبارزه با مواد مخدر، بهداشتی و سلامت از زندان مركزی ارومیه بازدید كردند.

8136/583