استاندار آذربایجان‌غربی از زندان ارومیه بازدید کرد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی از طرح‌های تحولی قوه قضاییه در زندان مرکزی ارومیه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان روز شنبه ضمن بازدید از طرح‌های تحولی قوه قضاییه در زندان ارومیه، از مرکز مراقبت الکترونیک و مرکز اشتغال بانوان زندانی بازدید و با نوجوانان مرکز اصلاح و تربیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی از زندان ارومیه بازدید کرد


مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی در این بازدید در خصوص اجرای طرح های تحولی در زندان های آذربایجان غربی بخصوص ایجاد کارگاه های اشتغال و بهره گیری از توان بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی برای زندانیان گزارش ارائه کرد.

مراد فتحی افزود: توسعه فضاهای فرهنگی، خدمات رفاهی و ایجاد سیستم طبقه بندی زندانیان از برنامه های در حال اجرا در استان است.

تقدیر هیات مدیره ستاد دیه کشور از استاندار آذربایجان‌غربی

هیات مدیره ستاد مردمی دیه کشور از مساعدت و همکاری محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در موضوع آزادی زندانیان غیر عمد تقدیر کرد.

در دیدار مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زندان‌های استان با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارش از عملکرد حوزه‌های حمایتی و برگزاری عالی جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند و جلب مشارکت عمومی خیرین در برگزاری پویش‌های آزادی مددجویان را عالی توصیف کرد.

فتحی ضمن تقدیر از حسن همکاری و تعاملات نوعدوستانه استاندار آذربایجان غربی و حضور در جشن گلریزان و کمک پنج میلیارد ریالی به ستاد دیه استان با اهدا لوح تقدیر ارسالی از سوی هیات مدیره ستاد مردمی دیه کشور از محمدصادق معتمدیان تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha