۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۹
کد خبر: 80117039
T T
۰ نفر
رويكرد علمي به خانواده در دانشگاه ها جوانان را با وظايف خود آشنا مي كند

كاشان- دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه كاشان گفت: رويكرد علمي به جايگاه خانواده در دانشگاه، جوانان را با وظايف خود آشنا مي كند.

'محمد هادی حاج محمد' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مباحث و گردهمایی های علمی نقش زن و مرد و رعایت حقوق متقابل موجب تحكیم روابط خانواده می شود.

وی افزود: طرح اینگونه مباحث در دانشگاههای ضمن ارتقا سطح فكری دانشجویان جوان از بروز اختلافات و رفتار های تنش زا جلوگیری می كند.

وی تاكید كرد: با توجه به جایگاه زن در جامعه اسلامی، برگزاری نشست هایی با موضوع حقوق زن در خانواده و بزرگداشت جایگاه مادران در محافل دانشگاهی بسیار ضروری است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه كاشان ، تصریح كرد: برای كاهش طلاق در جامعه طرح علمی مسایل مربوط به خانواده بایستی در دانشگاه جایگاه ویژه ای داشته باشد.

حاج محمد در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن یكی از استادان روانشناسی دانشگاه تهران با رویكرد تبیین جایگاه 'همسر در خانواده'برای دانشجویان به ارایه راهكار خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های آیین بزرگداشت روز زن در دانشگاه كاشان، گفت: علاوه بر سخنرانی ' علیرضا قویدل ' استاد روانشناسی دانشگاه تهران، مداحی و اجرای تئاتر نیز برای دانشجویان از دیگر برنامه های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه كاشان است.

همچنین جشن میلاد حضرت زهرا (س) روز یكشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری در محل تالار علامه فیض دانشگاه كاشان برگزار خواهد شد.

1724/7431