۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85218768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه ها در بخش های  مختلف  طرح های علمی برای جهاد تبیین ارائه کنند

کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت:جهاد تبیین قبل از هر چیز باید تخصصی، فنی و کارشناسی باشد و موضوعات اولویت‌بندی شود، نقش دانشگاه ها در ارائه طرح های جامع علمی در بخش های مختلف در این حوزه مهم است.

دکتر محمد توکلی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقوله جهاد تبیین و اهمیت آن بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و جامعه دانشگاهی باید بتوانند طرح های دقیق علمی برای آن ارائه کرده و بر نحوه اجرا هم نظارت کنند.

وی اظهار کرد:امروز دشمن با استفاده از امکانات مختلف اقدام به تحریف، دروغ و انواع و اقسام بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی علیه کشور و ملت ما می کند و تنها راه مقابله با این دست اقدامات دشمن توجه و اجرای جهاد تبیین توسط صاحبنظران و فعالان علمی و دانشگاهی است.

رییس دانشگاه پیام نور  کاشان بیان کرد: مساجد، تریبون‌داران استادان و دانشجویان دانشگاه ها باید به این عرصه ورود کنند و از بقیه کارشناسان، صاحبنظران و دلسوزان هم نظرخواهی کرده تا به یک طرح جامع و عملی برسیم که به‌موقع به همه تریبون‌ها ابلاغ شود.

توکلی افزود:نتیجه انجام صحیح جهاد تبیین ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه است و مردم و جامعه را نسبت به آینده امیدوار می کند.

وی اظهار کرد: آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه دشمنان از رویدادها و پیشگیری از تحریف است.‏

۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر در ۲۷ رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده و ۹۰ درصد دانشجویان بومی منطقه هستند،این دانشگاه در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و تا کنون پنج هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha