۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲
کد خبر: 80129165
T T
۰ نفر

قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران يك ارزش است

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲
کد خبر: 80129165
قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران يك ارزش است

ياسوج -استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: امروزه جمهوري اسلامي در مسيري گام برداشته كه قدر و جايگاه شهدا و خانواده آنان را به عنوان يك ارزش تلقي كرده است.

به گزارش ایرنا ، 'اكبر نیكزاد' روز یكشنبه در جمع تعدادی از فرزندان شاهد و جانباز كهگیلویه وبویراحمد افزود: خانواده شهدا صاحب این انقلابند و رنجی كه خانواده‌های معظم شهدا كشیده‌اند را هیچ كسی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

وی جایگاه شهدا را نزد پروردگار رفیع دانست و افزود: شهدا در واقع با خداوند متعال معامله كرده‌اند و در این معامله خداوند فرموده است 'شهدا كه از اموال و انفاس خود گذشته‌اند نزد من رزق و روزی دارند.

استاندار كهگیلویه وبویراحمد افزود: هر چند در سال‌های گذشته افرادی در صدد كم رنگ كردن جایگاه شهدا، خانواده معظم آنها، فداكاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ایثارگران بودند اما همه ما باید ارزش و جایگاه رفیع خانواده شهدا را پاس بداریم .

نیكزاد با اشاره به اینكه، دفاع از ارزش‌ها خود از بزرگترین ارزش‌ها است، افزود: تا در جامعه راه شهدا روشن و چراغ راه ماست نباید از آنچه دشمنان علیه ما بكار می‌برند، خوفی داشته باشیم.

وی با بیان اینكه در اجر و مقام شهدا خانواده آنان نیز به خوبی شریك هستند، تاكید كرد: همه ما موظفیم از ارزش‌های انقلاب، اسلام و خون شهدا دفاع كنیم.

نیكزاد گفت: امروز در نظام جمهوری اسلامی با افتخار اعلام می كنیم كه مدیون شهدا، خانواده معظم شهدا و ایثار ایثارگران هستیم و این موضوع باید در تاریخ ثبت و ماندگار ‌بماند.

وی تاكید كرد: چنانچه بخواهیم دین خود را به شهدا، امام شهدا و خانواده عزیز آنها ادا كنیم باید در میدان وظیفه و عرصه عمل و در جهت خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم تلاش كنیم.

671/7530