۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80130891
T T
۰ نفر
رييس جمهوري اميد و نشاط را در دلهاي مردم ولايتمدارتربت حيدريه زنده كرد

تربت حيدريه - رييس جمهوري و هيات دولت اميد و نشاط را همچون ديگر سفرهاي استاني در دلهاي مردم ولايتمدار تربت حيدريه زنده كردند.

به گزارش ایرنا، هنگامی كه بالگرد حامل رییس جمهوری حدود ساعت 16 و 30 دقیقه جمعه در تربت حیدریه فرود آمد،خوشحالی در چهره زن و مرد ، پیر و جوان ، دانش آموز و دانشجو ، كارگر و كارمند این شهرستان نمایان بود.

شادمانی را در چهره تك تك مردم می توانستی ببینی كه در استقبال از رییس جمهوری از چندین ساعت قبل در محل سخنرانی حاضر شده بودند.

حضور پر شور مردم تربت حیدریه در آیین استقبال از رییس جمهوری در عصر جمعه نشان دهنده عشق و علاقه مردم این خطه برای خدمتگذاران ملت بود كه بخوبی وعده های خود را عملی كرده اند.

مردم ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی در زمان حضور رییس جمهور در تربت حیدریه با شعارهای صل علی محمد بوی رجایی آمد با تمام وجود نظاره گر مردی از جنس شهید رجایی بودند كه برای خدمت به مردم تلاشی شبانه روزیدارد.

در این استقبال اكثر مردم ولایتمدار با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و نشان دادن تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری در استادیوم تختی تربت حیدریه عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشتند.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال مردم ولایتمدار تربت حیدریه از رییس جمهوری بیش از حد تصور بود.

'حسن فتحی نیا' افزود: مدت زمان حضور رییس جمهوری به تربت حیدریه بیشتر از دیگر شهرهای خراسان رضوی بود.

وی گفت: عصر جمعه در استقبال از رییس جمهوری مردم شهرستان از تمام شهرها وروستاهای تربت حیدریه به استادیوم تختی آمده بودند تا به احمدی نژاد خوش آمد بگویند.

فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: با دستور رییس جمهوری میز پاسخگویی و ارتباطات مردمی از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی در فرمانداری این شهرستان تشكیل شد كه مشكلات شهروندان رسیدگی گردد.

وی گفت: به نمایندگی از سوی وزارتخانه ها 58 مسوول با حضور در فرمانداری تربت حیدریه از نزدیك به مشكلات بیش از 200نفر از مردم رسیدگی كردند كه امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به نامه های جمع آوری شده در سفر روز جمعه رییس جمهور به تربت حیدریه، افزود: تاكنون بیش از 16هزار نامه از طریق اداره پست و فرمانداری جمع آوری شده و این امر تا پایان حضور رییس جمهوری در خراسان رضوی ادامه دارد.

تربت حیدریه در 145 كیلومتری جنوب مشهد مقدس واقع شده و دارای سه بخش بایگ، رباط سنگ و كدكن و با جمعیت 276 هزار نفر است.110