۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴
کد خبر: 80138512
T T
۰ نفر
كاروان پياده زيارت مرقد مطهرامام (ره) از صومعه سرا اعزام  مي شود

صومعه سرا _ فرمانده سپاه صومعه سرا گفت : كاروان پياده زيارت مرقد مطهرحضرت امام خميني(ره) از اين شهرستان اعزام مي شود .

سرهنگ پاسدار 'ولی مهدوی نیا' روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این كاروان پیاده شامل 20 نفر است و 600 نفر نیز در قالب كاروانهای سواره با 15 دستگاه اتوبوس ازشهرستان صومعه سرا جهت شركت در مراسم سالروز ارتحال امام راحل عازم تهران می شوند .

وی شركت با بصیرت و قدرتمندانه آحادمردم در سوگواری ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رامیثاقی دوباره با آرمان های بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت : حضور مسئولان ، مدیران ، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران در برپایی هر چه باشكوه تر این مراسم‌ها باعث مایوس شدن دشمنان انقلاب می شود .

مهدوی نیا با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی فتح خرمشهر افزود : روحیه معنوی و الهی رزمندگان اسلام این شهر را كه از آرمان های دست نیافته رژیم بعثی عراق و كشورهای دست نشانده آن بود، آزاد ساخت واین رژیم را با وجود امكانات نظامی و 40 تیپ و لشكر ما یوس كرد .

وی از دیگر برنامه‌ها و مراسم‌های بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و فتح خرمشهر در شهرستان صومعه‌سرا را اجرای رژه موتوری، گلباران مزار شهداء ، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران حاضر درعملیات آزاد سازی خرمشهر دراین شهرستان اعلام كرد .ك/3

604