۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 80147597
T T
۰ نفر

كيفيت آب شهرستان بهارستان افزايش مي يابد

۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 80147597
كيفيت آب شهرستان بهارستان افزايش مي يابد

استان تهران - بهارستان - معاون سياسي انتظامي فرمانداري بهارستان، گفت: تمهيداتي در خصوص بهبود كيفيت و وضعيت آب شهرستان بهارستان صورت مي گيرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'ولی الله اصغری' كه روز چهارشنبه در جلسه كارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهارستان سخن می گفت، اظهار داشت: این كارگروه در جهت بهبود وضعیت سلامت و بهداشت مردم این شهرستان تشكیل شده و ما در این كارگروه وظیفه داریم كه مشكلات بهداشتی مردم این شهرستان را حل نماییم.

وی ادامه داد: در این نشست وضعیت آب شرب شهرستان، وضعیت جمع آوری زباله ها، وضعیت بازار روز و فروشندگان دوره گرد و همچنین وضعیت گاو داری نسیم شهر مورد بررسی قرار می گیرد كه باید مشكلات آنها در اسرع وقت حل شود.

در ادامه این جلسه 'غلامحسین پیراهنی' مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، گفت: ما بوفه داران مدارس را ملزم كردیم كه جهت دریافت گواهی نامه سلامت اقدام نمایند.

وی افزود: به مردم بهارستان توصیه می كنیم كه در خصوص استفاده از گوشت قرمز مراقب باشند و از مراكزی خرید نمایند كه مورد اطمینان هستند و همچنین كسانی كه در دامداریها مشغول فعالیت می باشند باید بیشتر مراقبت نمایند و آموزش های لازم را در این خصوص ببینند.

پیراهنی خاطرنشان كرد: بعضا مشاهده شده كه دامهایی بصورت قاچاق وارد شهرستان می شوند و این دامها را مردم چون اطلاع از كیفیت آن ندارند به همان صورت ضبح كرده و مورد استفاده قرار می دهند كه موجب عواقب جبران ناپذیری می شود و مردم باید در این خصوص دقت داشته و با مراكز بهداشتی در این مورد هماهنگی داشته باشند.

تهرام/1914/1275
۰ نفر