۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85301871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: ارتباط با معتمدان از راههای افزایش مشارکت مردمی است

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان گفت: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود ارتباط با حلقه‌های میانی جامعه اعم از نخبگان، معتمدان، جریان‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز شنبه در دیدار با معتمدان و نخبگان شهرستان بهارستان افزود: نظر و پیشنهادهای نخبگان و معتمدان نقش و اهمیت بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.

وی اظهار داشت: ضمن دعوت از تمام گروههای قانونی فعال در شهرستان، از حضور همه جریان ها، صاحبان فکر و ایده جهت مطرح کردن نظرات و پیشنهادات خود، استقبال می کنیم و این امر را علاوه بر افزایش مشارکت در سلامت و رقابت انتخاباتی نیز موثر می دانیم.

این مسئول ادامه داد: این نشست ها قطعا تداوم خواهد داشت تا ضمن استفاده از راهکارهای ارائه شده جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و امیدآفرینی، نسبت به تبیین و تشریح اقدامات انجام شده، گزارش های لازم ارائه شود.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها با هدایت، حمایت و نظارت دولت از سیاست های قطعی دولت مردمی سیزدهم در پیشبرد امور و مدیریت جامعه است که در همین راستا در شهرستان بهارستان نیز جهت تحقق این امر، نشست های متعدد و متنوعی با گروههای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست پیرامون مسائل مربوط به پیشرفت و توسعه منطقه، انسجام و همدلی در شهرستان، پیشبرد اهداف نظام و خدمت خالصانه به مردم بحث و تبادل نظر شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha