۷ خرداد ۱۳۹۱، ۷:۵۴
کد خبر: 80153730
T T
۰ نفر
بيش ازپنج هزارمددجوي كميته امدادگلستان ازتسهيلات اشتغال بهره مندشدند

گرگان - معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني (ره) گلستان گفت: در سال گذشته، پنج هزار و 873 مددجوي اين نهاد از تسهيلات اشتغال بهره مند شدند.

'جواد عینعلی' با بیان این كه تعداد پرونده های ارسالی اشتغال كمیته امداد گلستان به بانك ها 12 هزار و 7 پرونده بوده است، اظهار داشت: برای این تعداد پرونده كه تا تاریخ31 فروردین 91 به بانك ها ارجاع شده 41 میلیارد و 364 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده بود.

وی با اشاره به عدم همكاری مناسب برخی بانك ها در این زمینه اضافه كرد: از این میزان تنها پنج هزار و 873 پرونده با اعتباری افزون بر 22 میلیارد و 129 میلیون و 500 هزار تومان در سال گذشته محقق شده و باقی پرونده ها برای سال جاری در دست اقدام است.

عینعلی افزود: در همین راستا بانك ملی با پرداخت 50 درصد از تسهیلات پرونده های اشتغال كمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان بیش ترین همكاری را با این نهاد داشته است.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد گلستان متذكر شد: در سال گذشته 2 هزار و 737 پرونده به بانك ملی ارجاع شد كه از این تعداد، یك هزار و 435 مددجوی كمیته امداد گلستان توانستند از تسهیلات برخوردار شوند.

وی ابراز داشت: هم چنین از سوی بانك كشاورزی از تعداد 3 هزار و 164 پرونده ارجاع شده تنها 783 پرونده پرداخت شد و بانك كشاورزی با اعلام این كه با كمبود اعتبار مواجه است كمترین میزان همكاری را با كمیته امداد امام خمینی (ره) داشته است.

602