۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80160347
T T
۰ نفر
همسر شهيد فيروزي: اخلاص در عمل از خصوصيات بارز شهيد فيروزي بود

همسر شهيد 'كوروش فيروزي'، با بيان اين كه زندگي شهيد فيروزي سراسر خاطره است، گفت: اخلاص در عمل يكي از مصاديق بارز خصوصيات رفتاري آن شهيد بزرگوار بود.

'زهرا انجم شعاع'، روز چهارشنبه در حاشیه سومین همایش پله پله تا ملاقات خدا در كرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان شهادت آن شهید بزرگوار، مبنی بر این كه 'آن روزها برای شهادت دروازه ای داشتیم و حالا معبری تنگ، هنوز هم برای شهید شدن فرصت هست دل را باید صاف كرد.' افزود: شهید فیروزی دلش را صاف كرده بود.

وی با اشاره به این كه شهید فیروزی در هفتم خرداد سال 88 در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) توسط تروریست‌ های عضو گروهك 'عبدالمالك ریگی' به شهادت رسید، افزود: شهید فیروزی انسانی وارسته و بزرگ بود.

وی مسجد علی بن ابن طالب (ع) زاهدان را یكی از بزرگترین مساجد شیعیان دانست و گفت: شهید فیروزی علاقه فراوانی به این مسجد داشت.

انجم شعاع، خدمت به مردم و محرومان را از دیگر خصوصیات شهید فیروزی برشمرد و اظهار داشت: می ترسم از اینكه آنطور كه باید در مسیر و خط حركت این شهید بزرگوار حركت نكنیم.

وی تاكید كرد: شهید فیروزی در بسیاری اوقات، از وقت انجام مستحبات برای خدمت به مردم استفاده می كرد.

همسر شهید كوروش فیروزی، حضور فیزیكی این شهید بزرگوار را در منزل، اندك عنوان كرد اما اظهار داشت: وی دریای عاطفه و مهربانی بود و ما هیچ وقت كمبود محبتی احساس نمی كردیم.

وی ادامه داد: شهید فیروزی، هیچ وقت از كار زیاد و خستگی شكوه نمی كرد و با چهره خسته و عبوث به خانه وارد نمی شد.

وی گفت: بازی با بچه ها یكی از كارهای مهم و همیشگی شهید فیروزی در زمان استراحت وی در منزل بود.

انجم شعاع، افزود: من و بچه ها در زمان زندگی با وی در هیچ زمینه ای كمی و كاستی نداشتیم.

وی تاكید كرد: برای پایمال نشدن اهداف شهدا باید در مسیر شهدا حركت كنیم، اسلام را حفظ كنیم و در این راه از نثار جان، مال و فرزند خود دریغ نكنیم.ك/3

7433/8154/2624