۱۸ خرداد ۱۳۹۱، ۲۰:۴۱
کد خبر: 80171960
T T
۰ نفر
استاندار: مصوبات سفرهاي شهرستاني نقشه راه توسعه گيلان است

شفت - نماينده عالي دولت در گيلان در دور جديد سفر به شهرستان هاي استان با حضور در شهرستان عالم پرور شفت گفت: مصوبات سفرهاي شهرستاني نقشه راه توسعه گيلان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهدی سعادتی' روز پنجشنبه با همراهی مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی استان ضمن حضور در گلزار شهدای دهستان ملاسرای شهرستان شفت به مقام شامخ و والای شهیدان گرانقدر با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام كرد.

وی در جمع مدیران استانی و شهرستانی در مسجد فاطمیه دهستان ملاسرا تاكید كرد كه مصوبات این سفر نقشه راه و موجب توسعه بیش از پیش شهرستان شفت خواهد بود.

سعادتی با بیان اینكه یكی از رویكردهای دولت حضور در مناطق مختلف و شهرستان‌ها است كه در دستور كار استانداری گیلان نیز قرار گرفته، افزود: دور جدید سفرهای شهرستانی با مدل نوینی طراحی شده تا بتوان تمام زوایای مختلف توانمندی ها، قابلیت ها و نیز مشكلات و مسائل شهرستان‌ها را به نحو شایسته بررسی كرد.

وی بر ضرورت حضور مداوم و پیگیرانه تمام مدیران‌كل دستگاه‌های اجرایی استان در سفرهای شهرستانی تاكید و بیان كرد: مشكلات شهرستان‌ها با بازدید میدانی مدیران جمع‌بندی می‌شود و در شورای اداری مصوبات برای توسعه و رفع موانع به تصویب می‌رسد.

استاندار گیلان خاطرنشان ساخت: مدیران شهرستان‌ها موكلفند برای اجرایی كردن تصمیمات گرفته شده با همكاری ادارات كل و دستگاه های اجرایی در استان، برای رفاه مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان اقدام كنند.

واگذاری یك باب منزل مسكونی مددجویی كه توسط بسیج سازندگی سپاه و بهزیستی ساخته شده، بازدید از مناطق محروم و سیل زده و مناطق نمونه گردشگردی و طرح های در حال اجرای بخش های مركزی و احمدسرگوراب از دیگر برنامه های مهدی سعادتی در سفر یك روزه به شفت بود.

همزمان با حضور مهدی سعادتی در شفت، معاونان استاندار گیلان نیز در كارگروه های اشتغال، كشاورزی، فرهنگی، صنعت، گردشگری و ... شركت كردند و مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز با حضور در 30 روستای شهرستان شفت مشكلات و مسائل مردم را مورد بررسی قرار دادند.

در این سفر؛ استاندار و مسوولان گیلان علاوه بر دیدارهای مردمی، از نزدیك با مسائل و مشكلات روستاها و مناطق مختلف شهرستان شفت آشنا شدند و برای توسعه و پیشرفت آن تصمیم گیری كردند.

شهرستان شفت در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع شده است.ك/2

7294/695