۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 80175228
T T
۰ نفر

ژيمناستيك زنان زنجان نيازمند حامي مالي است

۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 80175228
ژيمناستيك زنان زنجان نيازمند حامي مالي است

زنجان - نايب رييس هيات ژيمناستيك بانوان استان زنجان گفت: ژيمناستيك زنان اين استان براي رشد و شكوفايي بيشتر نيازمند حامي مالي مناسب است.

'میترا سیروسی' روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ژیمناستیك استان زنجان به بخش بانوان توجه خوبی دارد و در حد وسع و توان كمك می كند ولی نیاز است كه فدراسیون این رشته ورزشی و اداره كل ورزش و جوانان زنجان نیز بیش از پیش این هیات را به لحاظ مالی یاری دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به مساعدت های مالی هیات ژیمناستیك استان زنجان ، بخش بانوان این رشته ورزشی زنجان در اعزام ورزشكاران به رقابت های كشوری ، برگزاری مسابقات و پرداخت حق الزحمه مربیان با مشكل چندانی مواجه نشده است.

سیروسی تصریح كرد: زنجان در رشته های ژیمناستیك هنری ، موزون و ایروبیك فعال است و از ابتدای سالجاری تاكنون قریب به 240 ورزشكار به صورت رسمی تحت پوشش هیات ژیمناستیك استان زنجان قرار گرفته اند كه این رقم با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان معمولا دو برابر می شود.

نایب رییس هیات ژیمناستیك بانوان استان زنجان گفت: از این تعداد ژیمناست كار فعال در سطح استان زنجان ، 40 نفر در شهرستان خرمدره و 60 نفر نیز در شهرستان ابهر در رشته ژیمناستیك هنری به صورت مسمتر زیر نظر مربیان این رشته تمرین می كنند.

سیروسی گفت: در شهرستان زنجان نیز حدود 85 نفر در رشته ژیمناستیك هنری ، 30 نفر در رشته موزون و 20 نفر نیز در رشته ایروبیك ژیمناستیك ، فعال هستند.

وی اظهار داشت: ژیمناستیك زنجان مشكلی از بابت سالن تمرینی ندارد و وجود خانه ژیمناستیك در شهر زنجان نیز باعث رشد و شكوفایی هرچه بیشتر و بهتر این رشته ورزشی استان شده است.

سیروسی گفت: در زمان حاضر 13 مربی زن در سطح شهرستان های خرمدره - ابهر و زنجان در ژیمناستیك هنری، شش نفر در ایروبیك ژیمناستیك و یك مربی نیز در ژیمناستیك موزون در شهر زنجان مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند.

597/522
۰ نفر