۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 80228424
T T
۰ نفر
مساجد استان مركزي براي استقبال از ماه مبارك رمضان و روزه داران آماده است

اراك- مديركل تبليغات اسلامي استان مركزي گفت: مساجد اين استان براي استقبال از ماه مبارك رمضان و روزه داران آماده است.

حجت الاسلام 'نعمت الله سرلكیان' روز شنبه به مناسبت دهه نكوداشت مساجد در آستانه ماه مبارك رمضان در گفت و گو با ایرنا افزود: با استقبال پر شور قشرهای مختلف مردم مساجد برای پذیرایی از روزه داران غبار روبی، عطر افشانی و نظافت می شود.

وی بیان كرد: دهه آخر ماه شعبان المعظم به عنوان نكوداشت مساجد نامگذاری شده و به همین مناسبت با حضور امامان جماعت، هیات های مذهبی، هیات امنا و جوانان، مساجد برای ورود مطلوب به ماه مبارك رمضان آماده می شوند.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان مركزی خاطر نشان كرد: با توجه به جایگاه رفیع مسجد در اسلام، اهمیت توجه به عمران، آبادانی و نكوداشت مساجد را بیش از پیش افزایش می دهد.

حجت الاسلام سرلكیان اضافه كرد: هم اكنون مساجد مهم ترین مكان برای حفظ و تقویت ایمان مردم به خصوص جوانان و تنها پایگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی مستكبران عالم است كه باید برای تامین نیازهای قشرهای مختلف مردم در این اماكن مقدس برنامه ریزی كرد.

وی ادامه داد: مساجد بهترین مكان برای معرفی اسلام ناب محمدی (ص) است و باید از این اماكن به نحو شایسته به ویژه در ماه مبارك رمضان استفاده كرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان مركزی یادآور شد: در دهه نكوداشت مساجد، بیش از دو هزار مسجد در روستاها و شهرهای این استان با حضور پررنگ قشرهای مختلف مردم غبارروبی می‌شود.ك/3

517/507