۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۴
کد خبر: 80247796
T T
۰ نفر
امام جمعه نوشهرخواستارحضور مسوولان در آيين عبادي -سياسي نماز جمعه شد

نوشهر- امام جمعه نوشهر خواستار حضور چشمگير مسوولان نهادها و ادارات اين شهرستان در آيين عبادي - سياسي نماز جمعه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ' محمود مشایخ ' چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت فرار رسیدن پنجم مرداد ، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی ، افزود : شركت چشمگیر قشرهای مختلف مردم در این آیین در حقیقت موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

وی آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه را به عنوان حلقه اتصال بین دولت و ملت دانست و ادامه داد : برگزاری نماز جمعه در واقع ثمره خون شهدا ، یادگار امام راحل (ره) و سنت ائمه اطهار (ع) است كه از یك قداست و جایگاه خاصی برخوردار است.

امام جمعه نوشهر با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری مبنی بر آن كه نماز جمعه از بركات نظام جمهوری اسلامی است ، گفت : تنها راه تقابل با توطئه ها و تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب و نظام از بدو پیروزی انقلاب تاكنون با حضور گسترده و پرصلابت مردم در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه بوده است.

مشایخ ، ختم غائله فتنه سال 88 را به عنوان مصداق روشنی از كارآمدی برگزاری آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری دانست و افزود : باید قدر این نعمت را بدانیم و ازآن بهره كافی و وافی ببریم.

وی از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و همكاری مسوولان نهادهای مرتبط برای برگزاری هرچه باشكوه ترآیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در این شهرستان قدردانی كرد.ك/2

624/1654