۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰
کد خبر: 80248646
T T
۰ نفر
مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمايشنامه نويسي جشنواره تئاتر كودك  تمديد نمي شود

تهران - مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمايشنامه نويسي نوزدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان 15 مرداد به پايان مي رسد و اين زمان تمديد نخواهد شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان، شهرام كرمی دبیر جشنواره نوزدهم اعلام كرد: بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره با استقبال گسترده هنرمندان تئاتر كودك و نوجوان روبه رو شده و تاكنون نمایشنامه های بسیاری به دبیرخانه تحویل داده شده اند.

وی تاكید كرد: به رغم درخواست برخی از نویسندگان تئاتر كودك و نوجوان، مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی تمدید نخواهد شد.

كرمی یادآور شد: از آنجا كه آثار برگزیده این بخش پس از داوری باید مراحل چاپ را نیز پشت سر بگذارند، امكان تغییر در این تاریخ برای ما وجود ندارد.

بخش مسابقه نمایشنامه نویسی تئاتر كودك و نوجوان به منظور توجه به حوزه نمایش‌نامه نویسی و تولید آثاری متناسب مخاطب كودك و نوجوان برگزار می‌شود. در این بخش به تشخیص هیات داوران سه نمایش‌نامه برگزیده، در طول برگزاری جشنواره توسط نویسنده‌های آثار در جلسات كارگاهی و آموزشی خوانش خواهد شد. آثار منتخب در یك مجموعه منتشر می شود.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان از 17 تا 22 مهر ماه امسال در همدان برگزار می شود.

فراهنگ**9266