۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 80249441
T T
۰ نفر
100درصد بودجه پيش بيني شده براي شهرداري زنجان جذب خواهد شد

زنجان- معاون عمراني شهرداري زنجان گفت: با تسريع در اجراي پروزه هاي عمراني 100درصد بودجه پيش بيني شده براي شهرداري زنجان جذب خواهد شد.

اصغر عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: در زمان حاضر بیش از 30 پروژه كانال سازی و ساختمان سازی در شهر زنجان در مراحل پایان ساخت و ساز است.

وی با اشاره به مشغول به كار بودن 60 پیمانكار در سطح شهر زنجان گفت: به منظور تسریع در اجرای پروزه های عمرانی قراردادهای جدیدی با پیمانكاران منعقد خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری زنجان در خصوص روند اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا(ع) ابراز كرد: این پروزه بر اساس بودجه پرداختی اجرا می شود و تنها مشكل پیش روی آن عدم تملك دكه های حاشیه معبر است كه روند قانونی خود را طی می كند.

عزیزی با بیان اینكه بودجه عمرانی سال جاری شهرداری پنج برابر شده است اظهار كرد: تا كنون بیش از 40 هزار تن آسفالت در معابر شهر پخش شده است.

وی از احداث و ساماندهی 10 كانال در سطح شهر خبرداد و افزود: در اجرای پروزه های عمرانی مناطق محروم وشهرك های اقماری بیش از سایر مناطق مورد توجه است.

معاون عمرانی شهرداری زنجان در خصوص تعیین تكلیف اراضی بلاتكلیف شهر زنجان نیز گفت: علی رغم اینكه تعیین تكلیف اراضی بلاتكلیف از سوی شورای شهر زنجان مصوب شده سند دار بودن این اراضی مانع هرگونه برخورد جدی با مالكین آن شده است.

عزیزی خاطر نشان كرد: تنها اقدام صورت گرفته دررابطه با اراضی بلاتكلیف پرداخت جریمه به ازای هر سال عدم ساخت و ساز از سوی مالك می باشد.

522/7324