۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۶
کد خبر: 80260200
T T
۰ نفر
جشنواره فرهنگي ، هنري يك قدم تا خدا در شهرستان كوثر برگزار شد

كوثر ، اردبيل - جشنواره فرهنگي و هنري يك قدم تا خدا در شهرستان كوثر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جشنواره كه به همت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و سپاه ناحیه كوثر برگزارشد با استقبال كودكان و نوجوانان رو به رو شد.

شركت كنندگان این جشنواره در رده های سنی كودك و نوجوان در سه بخش هنری ، فرهنگی و ادبی به رقابت پرداختند و آثار آنها داوری شد.

در مراسم پایانی این جشنواره ناهید اللهوردی زاده مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اردبیل ارتقای سرمایه اجتماعی ، گرایش و توجه بیشتر به مطالعه ، تولید فكر ، برنامه ریزی برای جلوگیری از ریزش و جذب و فعال سازی اعضای كانون ، اجرای صحیح برنامه ها ، مدیریت مالی درتمام حوزه ها و تنوع در فعالیت ها از طریق خلاقیت در اجرای امور را از مهم ترین برنامه های این كانون در سال جاری ذكر كرد.

امام جمعه كوثر نیز در این مراسم برگزاری چنین جشنواره هایی را موجب ارتقای دانش و آگاهی كودكان و نوجوانان و این جشنواره را عاملی بر نمایان شدن خلاقیت های نوجوانان دانست.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی ماه مبارك رمضان را فرصتی برای آشنایی بیشتر كودكان و نوجوانان با كتاب آسمانی قرآن كریم ذكر كرد.

وی افزود: مربیان در مركز كانون پرورش فكری كوثر برای آشنایی كودكان و نوجوانان با كتاب نورانی قرآن و مسایل دینی باید فعالیت مضاعفی داشته باشند.

در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله سرود ، شعر ، مقاله و نثر ادبی برگزیدگان قرائت شد.

در این جشنواره 360 اثر از كودكان و نوجوانان شركت داشت كه با نظر هیات داوران به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

7123/594/530