۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۱۴
کد خبر: 80271152
T T
۰ نفر

ارائه خدمت مناسب راهي صحيح در ايفاي مسووليت است

۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۱۴
کد خبر: 80271152
ارائه خدمت مناسب راهي صحيح در ايفاي مسووليت است

اراك- مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري استان مركزي گفت: خدمتگزاري به مردم از مباني نظام جمهوري اسلامي است و مسوولان با ارائه خدمت مناسب به ايفاي مسووليت مي پردازند.

به گزارش ایرنا، 'فرهاد اسكندری' روز شنبه در نشست شورای اداری و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شازند افزود: مسوولان باید به بهترین راه ممكن در راستای جلب رضایتمندی ملت تلاش كنند زیرا كوچك‌ترین غفلت در فرصت خدمتگزاری به مردم خیانت به حساب می آید.

وی با بیان اینكه تواضع و فروتنی در مقابل مردم از مهمترین اصول مدیریتی است، اظهار داشت: بصیرت، حسن خلق، انتقادپذیری، صبوری و استقامت از ویژگی های مهم مسوولان نظام اسلامی است كه همواره از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری استان مركزی تاكید كرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید ولایتمدار باشند تا همسو با منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت، عدالت اجتماعی را در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه آستانه نیز مسوولیت ها را امانتی از سوی خداوند متعال دانست و گفت: هر مسوولی اگر با هدف رضای خداوند و خدمت به مردم در انجام وظایفش مصمم باشد از یاری خداوند بهره مند خواهد شد.

حجت الاسلام 'حسین عسگری' افزود: اگر در دولت اسلامی مسوولی برای مردم خدمت نكند جایگاه و شان خود را از دست می دهد و همه می دانیم كه خدمت برای بندگان خدا یك عبادت و تكلیف الهی است.

وی خدمتگزاری به مردم را ادای دین به شهدا عنوان كرد و ادامه داد: شهیدان شاهدان زنده ای بر عملكرد مردم و مسوولان هستند و باید ضمن قدم برداشتن در راه آنان، تمام تلاش ها در جهت توسعه و عمران شهر و كشور به كار گرفته شود.

در این نشست 'حشمت الله شعبانی' به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شازند معرفی شد.

7111/507