۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۹:۲۴
کد خبر: 80305472
T T
۰ نفر
يك مسوول سپاه استان سمنان برجذب جوانان به مساجد تاكيد كرد

سمنان - مسوول سازمان بسيج مساجد و محلات سپاه قائم (عج) استان سمنان با تاكيد بر لزوم جذب جوانان به مساجد گفت: تا ميراث داران ارزش هاي دين، جذب پايگاه فكري اسلام نشوند نمي‌توان برنامه خوب و بلند مدتي را براي بقاي اصول انقلاب و فرهنگ ارائه داد.

'رحیم كیاء' روز یكشنبه در گفت ‌و گویی با تشریح فعالیتهای بسیج مساجد و محلات اظهار داشت: سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان در حوزه فرهنگی حلقه‌های جدید صالحین و شورای امر به معروف و نهی از منكر در كلیه پایگاه های مقاومت در كارنامه فعالیت های خود دارد.

وی افزود: كمك به رفع محرومیت در روستاها و همكاری با بسیج سازندگی در عرصه های مختلف و نیز برگزاری تئاتر، سرود، تهیه نشریه و بروشور برای مناسبت های مختلف طول سال و برگزاری روز بسیج مساجد و محلات (مصادف با روز جهانی مسجد) و همایش‌های مشترك ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و هیاتهای امنا، برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های این سازمان در سالجاری تاكنون بوده است.

مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در پایگاه‌های مقاومت و خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا و ارائه مشاوره حقوقی و تخصصی به بسیجیان و مردم در مساجد گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیجیان پایگاه‌های مقاومت است.

كیاء تصریح كرد:‌ صلاح و فلاح جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان در گرویدن به پایگاه عظیم اسلام یعنی مسجد است.

وی در مورد تعامل و همفكری و پیشبرد برنامه‌های بسیج مسجد تأكید كرد: امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج و اعضای خدوم و تلاشگر هیاتهای امنا در مسجد نقش تعیین كننده‌ای دارند.ك/1

599/608