۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۲۹
کد خبر: 80314261
T T
۰ نفر
مسابقات رباتيك مراكز كانون پرورش فكري استان مركزي در اراك برگزار مي شود

اراك- مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان مركزي از برگزاري مرحله استاني مسابقات رباتيك ويژه اعضاء كانون هاي اين استان در اراك خبر داد.

'محمدتقی حقی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات 21 شهریور ماه جاری با حضور 142 عضو دختر و پسر كانون های سراسر استان در راستای ارتقاء سطح علمی اعضا با همكاری كانون رباتیك جوان ایرانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: هم اكنون دوره های آموزش رباتیك در مراكز فرهنگی هنری آشتیان، فرمهین، مراكز شماره چهار و پنج اراك، مهاجران، شازند، تفرش، محلات، دلیجان، ساوه و سنجان در حال برگزاری است.

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان مركزی تصریح كرد: در پایان این مسابقات شش نفر برگزیده در رده سنی كودك و نوجوان پذیرفته می شوند.

حقی اضافه كرد: دوره های آموزشی رباتیك در مراكز كانون پرورش فكری استان با هدف ایجاد انگیزه و فضای رقابتی میان اعضای مراكز، ارتقای علمی اعضا در زمینه الكترونیك و رباتیك، تشویق اعضا به خلاقیت و حمایت از دستاوردهای اعضای فعال در این زمینه‌، ایجاد نشاط و تحرك برای جهش‌های علمی اعضا و پركردن اوقات فراغت كودكان و نوجوانان برگزار می شود.

هم اكنون 10 هزار نفر كودك و نوجوان در 49 كانون ثابت و سیار پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان مركزی فعالیت دارند.ك/3

7109/507