۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۷:۲۳
کد خبر: 80331171
T T
۰ نفر

بانوان نقش مهمي در پيروزي دفاع مقدس ايفا كردند

۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۷:۲۳
کد خبر: 80331171
بانوان نقش مهمي در پيروزي دفاع مقدس ايفا كردند

ساوه- دبير كميته بانوان و خانواده فرمانداري زرنديه گفت: بانوان ايران اسلامي با فداكاري خود نقش مهمي در پيروزي دفاع مقدس ايفا كردند.

'شهلا لعل' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقش آفرینی بانوان در هشت سال دفاع مقدس كمتر از مردان نبود و مردان و زنان متدین با پایداری در برابر دشمن توانستند حماسه ماندگار خلق كنند.

وی هشت سال دفاع مقدس را برجسته ترین مقطع تاریخ انقلاب دانست و اظهار كرد: همه مردم در به ثمر رسیدن دفاع مقدس نقش داشتند و اگر این جانفشانی ها نبود، این انقلاب امروز به مرحله بالندگی نمی رسید.

لعل ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازخوانی مجاهدت‌های زنان و مردان در صحنه‌های جبهه است و تبیین و پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس به عنوان میراث ماندگار و تاثیرگذار ضرورتی اجتماعی و تاریخی است.

وی بیان كرد: امروز جامعه اسلامی ما مورد هجمه های مختلف فرهنگی دشمنان قرار گرفته كه نقش و رسالت زنان و مادران باید بیش از گذشته نمایان‌تر باشد.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زرندیه مسابقه های ورزشی برای بانوان این شهرستان در شش رشته شامل كاراته، والیبال، طناب كشی، شنا، پیاده روی و كیك بوكسینگ برگزار خواهد شد. ك/3

7338/686