۲ مهر ۱۳۹۱، ۸:۲۵
کد خبر: 80335614
T T
۰ نفر
60 درصد عمليات مرمت و نگهداري معابر فرعي منطقه سه قزوين پايان يافت

قزوين - مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات مرمت، لكه گيري و نگهداري معابر فرعي منطقه سه شهرداري قزوين در سالجاري از 60 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قزوین كه روز یكشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته،'ناصر گنجی' افزود: برای اجرای این عملیات 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد كه امسال نسبت به سال گذشته روند عملیات اجرایی این پروژه با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی اظهار كرد: ترمیم آسفالت، ترمیم جداول و موزائیك، خرید مصالح و مرمت دریچه ها از اقداماتی است كه برای مرمت، لكه گیری و نگهداری معابر فرعی بر اساس تقاضاهایی كه از طریق سامانه 137 به این منطقه گزارش داده می شود انجام خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: امسال 55میلیارد و 600 میلیون ریال بودجه برای تملك اراضی منطقه سه شهرداری قزوین اختصاص یافته است اعتبار پیش بینی شده در سال جاری تاكنون بیش از شش میلیارد ریال تحقق پیدا كرده است.

وی با اشاره به تملك اراضی واقع در اجرای طرح های مصوب بیان كرد: برای پیشبرد اجرای بوستان كوهستان باراجین كه باید یكهزار هكتار تملك شود، از سال 88 تملك اراضی آغاز شده است كه با توجه به تحقق بودجه هر ساله قسمتی از این اراضی تملك می شود كه تاكنون بیش از 3میلیارد ریال برای اقدامات تملك این مكان هزینه شده است.

وی به طرح بازگشایی بلوار شرق ملاصدرا اشاره و تصریح كرد: تملك اراضی برای اجرای این طرح در حال انجام است و با توجه به گستردگی اجرای طرح هر ساله بودجه‌ای برای این موضوع می‌یابد كه تا سال های آینده تملك این اراضی به اتمام می‌رسد.

این مسوول ادامه داد: امسال برای اجرای طرح بلوار 65 متری ایران در پونك، اجرای پارك آفرینش در بلوار نورزیان و اجرای بلوار امام علی(ع) به سمت اتوبان قزوین –زنجان تملك اراضی این مكان‎ها در دستور كار این مجموعه است.

گنجی با تاكید بر همكاری دو جانبه مدیریت شهری و شهروندان برای تملك اراضی گفت: همكاری متقابل باعث خواهد شد شهرداری قزوین علاوه بر اخذ رضایت شهروندان در پیشبرد اهداف خود سریع تر حركت كند.

7389/616