مديركل ورزش وجوانان فارس:مجمع انتخاباتي هيات فوتبال فارس غيرقانوني برگزارشد

شيراز - مديركل ورزش وجوانان استان فارس گفت:مجمع انتخاباتي هيات فوتبال اين استان،در حين برگزاري وحتي پيش از آن از نظر ماهيت به هيچ عنوان درست نبودواشكال هاي قانوني كه پيشتربه فدراسيون گزارش شده بودبرطرف نشد ازاين رواين مجمع غيرقانوني برگزارشد .

به گزارش روزشنبه ایرنااز اداره كل ورزش وجوانان فارس،سید غلامرضا كمانه كه در رای گیری مجمع یاد شده شركت نكرد، افزود: متاسفانه فضای خوبی برمجمع حاكم نبود و این مساله به هیچ عنوان ، زیبنده ورزش و فوتبال ما نیست.

وی افزود: می بایست زمینه مناسب برای برگزاری مجمع فراهم شود واین حركت هایی كه مشاهده شد در شان فوتبال فارس و كشور نبود .

كمانه ادامه داد:ضمن این كه برای آیت اللهی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ویكی از نامزدهای شركت كننده درانتخابات ریاست هیات فونبال فارس احترام قایل هستیم ، لیكن بر این باورم كه نباید در ورزش مهره سوزی شود.

وی بیان داشت: اداره كل ناظربرگزاری مجامع است اما در مجمع هیات فوتبال فارس ، فدراسیون فوتبال تمام مسوولیت ها را بر عهده داشت كه این هم خلاف اساسنامه است.

مدیركل ورزش و جوانان فارس ادامه داد :باید تلاش كنیم كه بدون حب و بغض ، ورزش ما به پویایی برسد اما دراین مجمع حرمت ها شكسته شد و فضای خوبی را مشاهده نكردیم.

وی گفت: تمام اتفاق هایی كه رخ داد نیز به وزارت ورزش و جوانان گزارش خواهیم داد و تا نتیجه نهایی و بر طرف شدن شائبه ها آن را پیگیری می كنیم.

براساس این گزارش ،عدم نصب اطلاعیه فراخوان در روزنامه های محلی ، اعلام ناقص شرایط مربوط به كاندیدا در مصاحبه درج شده و عدم اعلام لزوم سكونت در استان و انجام ثبت نام به مدت هشت روز به جای یك هفته كاری از جمله اشكال هایی بوده كه اداره كل نیز پیشتردر نامه ای آن را به فدراسیون ارسال كرد و پیشنهاد لغو مجمع را داده بود.ك/1

7368 /679