۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 80348063
T T
۰ نفر
جلب اعتماد عمومي بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي است

مهاباد - فرماندار مهاباد گفت: جلب اعتماد عمومي بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي است كه موجب اقتدار و صلابت اين نيرو در سطح جامعه مي شود .

'خضر كاك درویشی' روز یكشنبه در آیین صبحگاه مشترك نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا اظهار داشت: برای جلب اعتماد عمومی، نیروی انتظامی باید اقدام به مشاركت دادن اقشار مختلف جامعه در وظایف و فعالیت های خود نماید .

وی مشاركت گسترده مردم و نهادهای دولتی را زمینه‌ساز تعالی و اقتدار روزافزون نیروی انتظامی دانست و افزود: مشاركت همه جانبه مردم این شهرستان و تعامل مثبت و سازنده‌ی آنها با ماموران نیروی انتظامی باعث شده تا این شهرستان یكی از امن‌ترین شهرهای كشور لقب بگیرد .

كاك درویشی نیروی انتظامی را حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه دانست و اظهار كرد: بخش مهمی از امنیت پایداری كه امروز در سطح كشور ایجاد شده به واسطه تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مخلص و زحمتكش انتظامی بدست آمده است.

وی گفت: امنیت پایدار مسوولیت خطیری است كه همه در آن نقش دارند و ایجاد نظم ، امنیت و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با مشاركت دلسوزانه مردم محقق می شود.

فرماندار مهاباد حفظ و تقویت امنیت اجتماعی از مطالبات مهم و جدی مردم و مسوولان دانست و افزود: در این زمینه نیروی انتظامی نقش كلیدی دارد كه به وظایف خود به خوبی عمل كرده است.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای تقدیر از تلاشهای صادقانه این نیروی مقدس كه بطور شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت به مردم است .

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس، امام جمعه ، مسوولان و جمعی از خانواده های معظم شاهد نیز حضور داشتند .

584/583