فرماندار مهاباد: امنیت پایدار موجود با تلاش نیروهای مسلح محقق شده است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه اتحاد نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و به نظام ما اقتدار بخشیده است، گفت: امنیت پایدار موجود نیز نتیجه این تلاش و انسجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مهاباد اظهار کرد: نیروهای مسلح ستون اقتدار و امنیت کشور هستند و آحاد ملت باید قدردان زحمات این قشر از جامعه و فداکاری های آنان باشند.

وی اضافه کرد: هر جامعه ای در راستای توسعه و تعالی نیازمند وجود امنیت پایدار بوده که این مهم به پاس تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروهای انتظامی فراهم شده است.

فرماندار ویژه مهاباد امنیت را جزء الزامات هر جامعه دانست و ادامه داد: امروزه نیروهای انتظامی در کنار مردم بوده و با افرادی که سعی در برهم زدن نظم و آرامش جامعه داشته باشند، قاطعانه برخورد می کند.

عباسی با اشاره به جنایت و کودک کشی ۷۵ ساله رژیم صهیونیست علیه مردم فلسطین افزود: نیروهای فلسطینی با بهره گیری از فرهنگ مقاومت ضمن دفاع از حق و حقوق قانونی خود، ضربه محکمی بر قدرت پوشالی اسراییل وارد کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد هم در این مراسم گفت: نظم و امنیت همگانی به عنوان یک نیاز است و امروز همگان امنیت و آرامش را احساس می‌کنند.

سرهنگ یوسف اشرفی با اشاره به رسالت ناجا و حضور پررنگ در کنار مردم افزود: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته و پررنگ تر می‌شود و مردم در مواجهه با مشکل سریع با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی، انواع توطئه ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهند ولی ایران در سایه تلاش‌ نیروهای نظامی و انتظامی در بین کشورهای منطقه از آرامش و امنیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، ۱۳ تا ۱۹ مهر به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha