ايران با اقتدار كامل مقابل توطئه هاي استكبار ايستاده است

تهران- نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تاكيد براين كه آمريكايي ها ازگروهك هاي تروريستي منافقين والقاعده براي بقاي خوداستفاده مي كنند، گفت: جمهوري اسلامي ايران با اقتدار كامل مقابل تمامي اقدامات و توطئه هاي استكبار جهاني و صهيونيست ها ايستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین 'عبدالعلی گواهی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ناكامی های پی در پی آمریكایی ها، آنان را وادار به یكسری تحركات علیه جمهوری اسلامی ایران كرد كه اعمال تحریم ها و خروج گروهك منافقین از فهرست گروه های تروریستی از جمله این اقدامات است.

وی اظهارداشت: آمریكا با این اقدام در حقیقت خود را بیشتر از گذشته تحقیر كرد زیرا سابقه فعالیت های تروریستی منافقین برای همه جهانیان روشن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ، حذف نام گروهك منافقین از فهرست گروه های تروریستی را نوعی جنگ روانی و فشار علیه ایران دانست.

حجت الاسلام گواهی تصریح كرد: آمریكایی ها از گروهك هایی همانند منافقین و القاعده برای بقای خود استفاده می كنند و به همین دلیل است كه بعضی مواقع به آنان امتیازاتی را می دهند تا در مواقع نیاز از آنها استفاده كنند.

وی با تاكید بر این كه آمریكایی ها برای رهایی از بحران های خود علیه كشورهای مستقل توطئه می كنند، افزود: سال های بعد از انقلاب با وجود همه فشارها و ترور افراد بی گناه نتوانستند كاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: آمریكایی ها با این اقدامات نامعقول راه به جایی نمی برند چرا كه همه مردم جهان می دانند آنها سردمدار و حامی تروریست هستند.

وزارت خارجه آمریكا اخیرا در بیانیه ای اعلام كرد با توجه به دست كشیدن علنی گروهك منافقین از خشونت، فقدان اقدامات تروریستی تایید شده این گروه برای مدت بیش از یك دهه، نام این گروه از فهرست سازمان های تروریستی خارج می شود.

این اقدام واشنگتن در حالی انجام می شود كه دست این گروهك تروریستی به خون هزاران ایرانی آلوده است.

سیام/1058**1336