۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 80359121
T T
۰ نفر
آغاز ثبت نام بيست و يكمين دوره انتخاب دانشجوي نمونه كشور از 20 مهر

تهران - ثبت نام بيست و يكمين دوره انتخاب و معرفي دانشجوي نمونه سال 1391 از 20 مهرماه به صورت اينترنتي آغاز مي شود.

به گزارش ایرنا، ثبت نام بیست و یكمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و هفدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت از 20 مهرماه 1391 آغاز می شود و تا دهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام متقاضیان بیست و یكمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم از طریق سامانه خدمات آموزشی كشور به نشانی http://91.99.101.134 امكان پذیر خواهد بود.

براساس آیین نامه انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه، عنوان دانشجوی نمونه به فردی اطلاق می شود كه به لحاظ ویژگی های علمی، فرهنگی، اجتماعی و رعایت شوون دانشجویی سرآمد دانشجویان دیگر باشد.

انتخاب دانشجویان نمونه در دو سطح دانشگاهی و كشوری صورت می گیرد.

دانشجویانی كه حداقل یك نیمسال تحصیلی را با معدل كل 16 در هر یك از مقاطع كاردانی، كارشناسی ناپیوسته و پیوسته، معدل كل 17 در مقطع كارشناسی‌ارشد، 16 در دكتری حرفه ای، 17 در مقطع دكتری تخصصی و معدل 15 در دوره های دكتری تخصصی بالینی گذرانده باشند می توانند در رقابت كسب عنوان دانشجوی نمونه شركت كنند.

انجام فعالیت های برجسته در زمینه های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی ،اجتماعی، مذهبی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی به همراه رعایت ضوابط و مقررات، رفتار، اخلاق، مسوولیت پذیری و اعتقادات دینی و مذهبی از دیگر ضوابط انتخاب دانشجوی نمونه است.

فراهنگ**1055**1588
۰ نفر