۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 80364246
T T
۰ نفر
زيرساخت هاي لازم براي توسعه شهر كرمانشاه فراهم شده است

كرمانشاه - استاندار كرمانشاه گفت: زيرساخت هاي لازم براي توسعه شهر كرمانشاه فراهم شده و با توجه به برنامه هاي طراحي شده جايگاه كرمانشاه در سال هاي آينده ارتقا خواهد يافت.

به گزارش ایرنا، سید 'دادوش هاشمی' روز چهارشنبه در مراسم كلنگ زنی اولین بوستان بانوان كرمانشاه افزود: همه باید در جهت فرهنگ سازی به منظور پیشرفت همه جانبه شهر كرمانشاه تلاش كنند.

وی اظهار داشت: شهرداران مناطق مختلف شهر كرمانشاه باید با حس كنجكاوی به بررسی مشكلات و حل آنها بپردازند و در تمامی مراحل پیگیر امور شهری باشند و نسبت به مسایل بی تفاوت نباشند.

استاندار كرمانشاه گفت: اینكه مدیر، مسول و یا شهرداری به بررسی و مشكلات شهری بپردازد كسر شان نیست و باید توجه داشت كه كسر شان كارنكردن و بی تفاوت بودن نسبت به مسایل است.

هاشمی اظهار كرد: در یك سال گذشته اقدامات خوب و مناسبی در شهر كرمانشاه برای پیشرفت و عمران شهری صورت گرفته و شهردار كرمانشاه تمام تلاش خود را برای حل مشكلات و توسعه فضای شهر بكار گرفته است.

وی افزود: كرمانشاه با گذشته خیلی تفاوت كرده اما با توجه به مسایل موجود همواره باید نهایت تلاش را در جهت توسعه شهری بكار گرفت.

در این مراسم، عملیات احداث اولین بوستان بانوان كرمانشاه در بوستان شاهد كرمانشاه شروع شد.

این بوستان در زمینی به وسعت 10 هكتار و با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

567