۳ آبان ۱۳۹۱، ۸:۰۶
کد خبر: 80384352
T T
۰ نفر
اعضا باند موادمخدر با يك كيلوم گرم شيشه در زنجان دستگير شدند

زنجان - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: سه عضو اصلي يك باند بزرگ موادمخدر در زنجان شناسايي و با حدود يك كيلوگرم ماده مخدر شيشه دستگير شدند.

سرگرد مختار شیرمحمدی روز چهارشنبه بابیان این مطلب افزود : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام كار اطلاعاتی و پلیسی 20 روزه، از فعالیت یك باند تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه در سطح استان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار كرد: ماموران با انجام كار اطلاعاتی شبانه روزی موفق شدند اعضا اصلی این باند را شناسایی كنند.

شیرمحمدی گفت: با شناسایی سه عضو اصلی این باند دستور دستگیری به این موضوع صادر و تلاش برای متلاشی كردن این باند با جدیت پیگیری شد.

وی با اشاره به شناسایی اعضای این باند افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند اعضای این باند بصورت خیلی حرفه ای موادمخدر از نوع شیشه و تریاك را از استان البرز تهیه، خریداری و پس از انتقال به شهرستان زنجان و انبار در منزل خود در فرصتی مناسب نسبت به توزیع مواد در بین مشتریان اقدام كردند.

شیرمحمدی تصریح كرد : در این راستا تیم های ویژه اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهمان اعزام و هر سه متهم را به نام های ' س – الف ' ، ' ج – ك ' و ' س – ج ' دستگیر كردند.

وی خاطر نشان كرد : ماموران موفق شدند در بازرسی از منزل متهمان 952 گرم ماده مخدر شیشه ، 22 گرم تریاك ، 38 گرم سوخته تریاك ، دستگاه ترازوی توزین ، مقادیر زیادی آلات و ادوات و بسته بندی موادمخدر و مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر كشف كنند.

وی با بیان اینكه یك دستگاه خودروی پژو پارس و یك دستگاه موتورسیكلت كه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر استفاده می كردند توقیف شده است گفت: هچنین در بازرسی از منزل یكی از این متهمان 92 قطعه اسكناس جعلی 50هزار ریالی كشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تقدیر و تشكر از همكاری خوب مردم با پلیس در مبارزه با این پدیده شوم گفت : پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان تمام توان خود را برای مقابله با این پدیده شوم بكار گرفته است و از این طریق به سوداگران هشدار می دهد كه دست از عمل ناصواب و مخرب خود بردارند و مطمئن باشند كه در نهایت به دار مجازات سپرده خواهند شد.

596