۵ آبان ۱۳۹۱، ۹:۳۷
کد خبر: 80387350
T T
۰ نفر
ملت و دولت با وحدت و همكاري، مشكلات را پشت سر مي گذارند

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ملت فداكار و دولت كريمه با وحدت و همكاري همه مشكلات و توطئه هاي دشمنان را با موفقيت و سربلندي پشت سر مي گذارند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله 'محمد رضا ناصری ' امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: وحدت مردم و مسئولان موجب شكست توطئه و تهدید دشمن است .

وی با اشاره به اینكه دشمنان همیشه برای تحقق اهداف شوم خود به دنبال ایجاد تفرقه هستند ،بر همدلی و همكاری جدی مردم و مسئولان تاكید كرد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح كرد: وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب، ضامن پیروزی و شكست دشمن است و باید همیشه برای تحقق كامل آن اقدام داشت .

ناصری با اشاره به اینكه تهدیدهای دشمن در ابعاد مختلف علیه ملت و دولت ما تازگی نداشته و طی سال های پس از انقلاب اسلامی وجود داشته است، اظهار داشت: همانطوری كه رهبر معظم انقلاب بارها تاكید كرده اند ، ملت ما با شجاعت و قدرت و با هوشیاری این توطئه اقتصادی و تحریم را هم طی خواهد كرد .

امام جمعه یزد ، موفقیت را در گرو تحمل سختی ها ، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن و وحدت كلمه بین آحاد مردم و مسئولان ذكر كرد .

ناصری تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برای شكست فشارها و تحریم دشمنان عنوان كرد كه همه مردم و مسئولان باید برای اجرایی شدن آن بكوشند .

وی در ابتدای خطبه های نماز قربان یزد با تبریك این عید بزرگ به تفصیل پیرامون تاربخ زندگی حضرت ابراهیم(ع) و جریان قربانی كردن اسماعیل(ع) پرداخت .

نماینده ولی فقیه در استان یزد به موضوع بندگی و عمل به دستورات خدا اشاره كرد كه مومن واقعی برای تحقق اهداف عالیه اسلام در مسیر خدا و اهداف الهی گام بر می دارد .

ناصری از همه مردم خواست تا همیشه به یاد خدا باشند و برای عمل به وظایف شرعی و الهی خود از هیچ كوششی دریغ نورزند .

در ابتدای نماز یزد ، دعای ندبه قرائت شد و همچنین از محتوای خطبه های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد سه سئوال مطرح شد و قرار است به 200 نفر بن كتاب اهدا شود .

اسامی برندگان این مسابقه در نماز جمعه یزد اعلام می شود .

نماز عید سعید قربان همزمان در اكثر مناطق دارالعباده یزد و با حضور گسترده مردم مومن به نحو باشكوهی برگزار شد .ك3

7536/1968