۸ آبان ۱۳۹۱، ۹:۱۹
کد خبر: 80391174
T T
۰ نفر
جذب علاقه مندان مستعد به رشته هاكي در راس برنامه هاي هيات است

زنجان - رييس هيات ورزش هاكي استان زنجان گفت: جلب و جذب علاقه مندان مستعد به منظور فعاليت در اين رشته ورزشي در راس برنامه هاي اين هيات است.

اعظم فضلی روزدوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات پارسال درخصوص استعدادیابی فعالیت هایی را انجام

داد كه این كافی نبود و امسال تلاش خواهد شد این كار از طریق مدارس صورت بگیرد و این نیز مستلزم همكاری مضاعف آموزش و پرورش استان زنجان است.

وی اظهاركرد: این رشته ورزشی (هاكی سالنی) زنجان در دو بخش مردان و زنان فعال است و توانسته 100 ورزشكار در رده های مختلف سنی را به سوی خود جلب و جذب كند.

فضلی افزود: هم اكنون ورزش هاكی در شهرستان های زنجان و خدابنده فعال می باشد و هیات تصمیم دارد این رشته را در شهرستان های 'ابهر ، خرمدره و ماهنشان' نیز فعال كند.

وی تصریح كرد: هزینه های ورزش هاكی زنجان ازسوی اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان تامین می شود كه این میزان حمایت كافی نیست و برای فعالیت بهتر و بیشتر نیاز به حامی مالی مناسب است.

رییس هیات ورزش هاكی استان زنجان ، سطح ورزش هاكی سالنی زنجان را خوب ارزیابی كرد و گفت: هم اكنون تیم هاكی زنجان از سوی مربیان برای حضور در رقابت های لیگ برتر بانوان آماده می شود كه این پیكارها امسال به خاطر مسابقات آسیایی به تاخیر افتاده است.

فضلی افزود: اواخر مهر امسال تیم رده سنی امید زنجان در دیدار دوستانه با تیم آذربایجانغربی كه به میزبانی زنجان برگزار شد توانست به پیروزی دست پیدا كند كه این نشان از توانمندی ورزش هاكی این استان است.

وی تصریح كرد: اعضای هیات هاكی استان زنجان با همدلی و تعامل خوبی كه دارند همه تلاش خود را برای حفظ و ارتقا سطح توان و آمادگی تیم ها به كار گرفته اند كه مطمئنا این روند با انرژی بیشتری ادامه پیدا خواهد كرد.

597/522