۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۷:۲۰
کد خبر: 80395718
T T
۰ نفر
چهار قاتل فراري و يك آدم ربا در ايرانشهر دستگير شدند

زاهدان - فرمانده انتظامي ايرانشهر گفت: چهار قاتل فراري و يك آدم ربا توسط ماموران انتظامي اين شهرستان دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ 'علی ملكی آهنگران' روز چهارشنبه افزود: با تلاش ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر این قاتلان فراری به نام های 'لال بخش.ن، فرشید و فرامرز. ن و عبدالمالك. ب' شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر 'لال بخش .ن' را كه 11 مهرماه امسال با یك قبضه سلاح شكاری فردی به نام عبدالناصر .ن را بر سر اختلافات مالی در یك نزاع و درگیری به قتل رسانده و به ایرانشهر متواری شده بود با دریافت نیابت قضایی از نیكشهر در بخش بمپور دستگیر كردند.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در ادامه تحقیقات خود موفق شدند سه قاتل فراری به نام های 'فرشید و فرامرز.ن و عبدالمالك. ب' را كه 29 مهر و پنجم اردیبهشت ماه سالجاری در این شهرستان مرتكب قتل شده بودند را شناسایی و دستگیر كنند.

وی افزود: این متهمان كه به دلیل اختلافات خانوادگی و مالی دو نفر از شهروندان ایرانشهری را به قتل رسانده بودند با تحقیقات شبانه روزی و تلاش ماموران مجرب پلیس آگاهی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ایرانشهر همچنین خبر از دستگیری یك گروگانگیر داد و گفت: این متهم به جرم ربایش فردی از كرمان تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت كه بدنبال دریافت نیابت قضایی از این شهرستان ماموران پلیس آگاهی و یگان تكاوری ایرانشهر به همراه گروه اعزامی از پلیس آگاهی كرمان در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر كردند.

وی افزود: در این عملیات دو كیلو و 220 گرم هروئین به همراه دو دستگاه زانتیا و پژو نیز كشف و ضبط شد. ك/1

7307 / 653