۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۱۶
کد خبر: 80416585
T T
۰ نفر
رقابت هاي كشتي آزاد جام شهيد هاشمي نژاد در شهرستان بهشهر برگزار مي شود

ساري - رييس هيات كشتي شهرستان بهشهر گفت: دهمين دوره مسابقه هاي كشتي آزاد جام 'شهيد هاشمي نژاد' در روزهاي 16 و 17 آذر ماه و با حضور تيم هاي داخلي و خارجي در شهرستان بهشهر برگزار مي شود.

'شهرام جعفری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری موفق و آبرومندانه این رقابت ها در سال های گذشته، موجب توجه بیش از پیش استان های صاحب كشتی و همچنین كشورهای میهمان به این مسابقات شده است.

وی بیان داشت: هیات كشتی شهرستان بهشهر در سال های گذشته، این رقابت ها را در رده سنی بزرگسالان برگزار می كرد اما پس از برگزاری چند دوره و با بررسی های كارشناسی به این نتیجه رسیدیم اگر می خواهیم برای كشتی بهشهر، آینده ای روشن ترسیم كنیم باید سازندگی را از سنین پایه شروع كنیم و به همین دلیل امسال مسابقات كشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد را نیز در رده سنی جوانان برگزار می كنیم تا كشتی گیران جوان بهشهری، فرصتی برای رقابت با رقیبان نامدار داخلی و خارجی خود پیدا كنند.

جعفری گفت: توجه به رده های سنی پایه در كشتی شهرستان بهشهر متوقف نخواهد شد و در صورت تداوم این شرایط، كشتی گیران بهشهری در آینده ای نه چندان دور، سكوی اول قهرمانی در استان مازندران را به خود اختصاص خواهند داد.

وی، رقابت های كشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد در سال های گذشته را مفید ارزیابی كرد و افزود: بر اساس آمار موجود، تعداد زیادی از كشتی گیران تیم كشتی آزاد جوانان ایران در رقابت های جام جهانی جوانان، حضور در جام شهید هاشمی نژاد را تجربه كرده اند.ك/3

7331/1654

ورزشی. ** 1589 **