۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 80416599
T T
۰ نفر

ادامه تهاجم رژيم صهيونيستي به غزه

۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 80416599
ادامه تهاجم رژيم صهيونيستي به غزه

گروه پژوهش هاي خبري - تهاجم رژيم صهيونيستي به غزه باعث كشته و زخمي شدن صدها فلسطيني شده است. نشست شوراي امنيت در باره غزه بدون نتيجه به پايان رسيد.

حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه شدت یافته و باعث تلفات زیادی شده است. درحالیكه رژیم های عربی همگام با رژیم صهیونیستی در حال تجهیز تروریست ها در سوریه هستند، از هرگونه واكنشی به كشتار مردم غزه خودداری می كنند.

به دنبال تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شورای امنیت سازمان ملل متحد جلسه اضطراری تشكیل داد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: به دنبال حملات پی در پی رژیم صهیونیستی از هوا و دریا به نوار غزه كه منجر به كشته شدن فرمانده نظامی حماس شد، مصر از شورای امنیت خواست تا در این زمینه جلسه اضطراری تشكیل دهد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه هزاران مصری خشمگین روز پنجشنبه در تظاهرات خود جوش در مركز قاهره، پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریكا را به آتش كشیدند و خواستار اعزام نیرو از كشورهای عربی و اسلامی به نوار غزه شدند.

به گزارش ایرنا از قاهره، این تظاهرات كه از چهارشنبه شب پس از حمله هوایی صهیونیستها به غزه و ترور احمد الجعبری فرمانده گردان های القسام آغاز شد، تا به امروز ادامه داشت. تظاهركنندگان با سردادن شعارهایی خواستار وحدت كشورهای عربی و اسلامی در دفاع از غزه و دفع تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی كه جنایات زیادی را در پرونده خود ثبت كرده اند، شدند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین(حماس) به حملات نظامیان صهیونیست پاسخ داد و با موشك به سرزمین های اشغالی و ازجمله تل آویو حمله كرد كه در این حملات 3 صهیونیست به هلاكت رسیدند. برخی رسانه ها از كشته شدن 2 صهیونیست دیگر خبر دادند.

درحالیكه مردم غزه در سال های اخیر با بدترین فشارها مواجه بوده اند، ران پروزر نماینده دایم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد كه رژیم صهیونیستی برای دفاع از مردم خود تلاش می كند!

بی بی سی انگلیس كه در پی مرگ یك وبلاگ نویس ایرانی و بدون توجه به پیگیری موضوع از طرف مقام های ذی ربط ایران، هیاهوی حقوق بشری راه انداخته بود، در خبری كه تحریف آشكار واقعیت است با عنوان 'اسرائیل: در صورت ادامه موشك‌پرانی فلسطینی‌ها، رهبر حماس را هدف می‌گیریم' تلاش كرد اینگونه وانمود كند كه رژیم صهیونیستی در مقابل موشك پرانی حماس در موضع دفاعی قرار دارد.

رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از حمله صهیونیست ها به غزه به عنوان آزمون بزرگ برای كشورهای انقلابی یاد كرد و خواستار قطع كامل روابط كشورهای عربی به ویژه مصر با رژیم صهیونیستی شد.

'ایهاب الغصین' خواستار بازگشایی كامل گذرگاه رفح شد تا در واكنش به جنایت صهیونیست ها در غزه، امكان آمد و شد افراد و كالاها از رفح به راحتی میسر شود.

پژوهش**9123