۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80417642
T T
۰ نفر
نمازگزاران خراسان جنوبي در حمايت از مردم غزه راهپيمايي كردند

بيرجند- نمازگزاران خراسان جنوبي بعد از اقامه آيين عبادي سياسي نماز جمعه در حمايت از مردم فلسطين و محكوميت حملات اخير رژيم صهيونيستي به نوار غزه راهپيمايي كردند.

در این راهپیمایی نمازگزاران بیرجندی و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهای 'مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریكا ' مسیر مسجد امام حسین(ع) تا میدان قدس این شهر را پیمودند.

همچنین راهپیمایان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را به شدت محكوم كرده و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای مقابله با جنایات صهیونیستها شدند.

در این راهپیمایی نمازگزاران با حمل پلاكارد، تراكت و با شعارهای 'اسراییل نابود است، فلسطین پاره تن اسلام است' حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كرده و خشم، انزجار و و تنفر خود را از كفر و استكبار جهانی به نمایش گذاشتند.

در پایان راهپیمایی نمازگزاران با تجمع در میدان قدس بیرجند و سر دادن ندای الله اكبر بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی را در خصوص محكومیت جنایات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه تایید كردند.

در بخشی از این بیانیه آمده: در جنایات اخیر رژیم مفلوك و رو به زوال صهیونیستی به مردم مظلوم غزه به خوبی می توان فهمید كه باید در صدد حذف این جرثومه فساد از صحنه گیتی بود.

این بیانیه می افزاید: ما شركت كنندگان در راهپیمایی تنها راه حل مسئله فلسطین راه انحلال و زوال رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیستهای غاصب از سرزمین اشغالی دانسته و هرگونه راه حل دیگر را ایجاد فرصت برای تداوم حیات اهریمنی دولت جعلی اسراییل می دانیم.

665
۰ نفر