۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 80423744
T T
۰ نفر
مشاركت خيران در توسعه تجهيزات ورزشي ضروري است

اصفهان- وزير ورزش و امور جوانان گفت:مشاركت خيران در توسعه تجهيزات ورزشي با توجه به رشد جمعيت و درصد بالايي از قشر جوان ضروري است.

به گزارش ایرنا،'محمد عباسی' روز سه شنبه با صدور پیامی به مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان افزود:نیاز به تجهیزات و برنامه برای غنی سازی اوقات فراغت، حفظ سلامتی و پرداختن به ورزش عمومی و همگانی و حتی حرفه ای بیش از پیش احساس می شود.

وی در این پیام اضافه كرد: در این راستا یك اقدام همگام و همسو نیاز است كه با مشاركت بخش خصوصی و نگاه ویژه و خداپسندانه جمعی از مردم كه انجام كار نیك را در ساخت اماكنی مانند مدرسه ، درمانگاه و ورزشگاه نیز می بینند میسر می سازد .

عباسی با اشاره به اینكه ساخت و وقف ورزشگاه فرصتی است كه افراد خیر در اختیار دیگران قرار می دهند، افزود: نتایج دنیایی این امر خیر ، محسوس و برای نسل حاضر و آینده قابل استفاده و از مصادیق بازر باقیات الصالحات است.

وی ابراز امیدواری كرد: با گسترش اینگونه اقدامات و انتقال این دیدگاه و فرهنگ از نسلی به نسل دیگر علاوه بر كسب اجر معنوی، نامی جاودانه از افراد خیر و صالح به یادگار بماند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین افزود: بسیار خوشحالم كه از میان مردم متدین و فرهیخته اصفهان ، جمع كثیری از خیران برای نیتی خیر خواهانه و انسان دوستانه دور هم گرد آمده اند تا ضمن رفع و كمك به نیازهای ورزشی این استان یكی از ارزشهای تعاون اجتماعی را متجلی سازند.

مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان با هدف كمك به ساخت و ساز اماكن ورزشی این استان روز سه شنبه در هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

پ/7132/1042
۰ نفر