۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85268446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۳ طرح ورزشی نیمه تمام در اصفهان وجود دارد

۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبر: 85268446
۱۶۳ طرح ورزشی نیمه تمام در اصفهان وجود دارد

اصفهان- ایرنا- مدیر عامل مجمع خیران ورزش یار اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ طرح ورزشی با کمک خیران در این استان به اتمام رسیده است، گفت: ۱۶۳ طرح ورزشی نیمه تمام در شهرستان های اصفهان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، رسول کُربکندی، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان از سال ۱۳۹۱ تاسیس شد، ابراز امیدواری کرد که با کمک رسانه های استان مردم و خیران با فعالیت ها و راههای همکاری با این مجموعه بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: نخستین جشنواره خیران ورزش یار استان اصفهان نهم آبان ماه جاری در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد که امروز جامعه ورزش این استان به کمک خیران نیاز دارد.

نایب رییس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان نیز در این نشست، گفت: خیران بسیاری در بخش های مختلف این استان حضور دارند اما تاکنون فعالیت چندانی در زمینه کارهای خیر ورزشی انجام نشده است.

محمدرضا لبافان ادامه داد: کار خیر ورزشی هم همانند سایر اقدامات خیر از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است و جوانان و نوجوانان با حضور در اماکن ورزشی از گرایش به معضلات اجتماعی دور خواهند شد.

وی بیان کرد: تعداد زیادی طرح ورزشی توسط خیران در استان اصفهان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است که برخی از آنها از صفر تا ۱۰۰ درصد به همت خیران انجام شده است.

لبافان با اشاره به اهمیت حمایت بانوان و همسران خیران برای انجام کار خیر، تصریح کرد: انجام هر گونه کار خیر بدون حمایت و همراهی بانوان امکان پذیر و شدنی نیست.

عضو مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: جامعه ما امروز بیش از وقت های دیگر به فعالیت در زمینه ورزش نیاز دارد.

حسن اکلیلی افزود: تعداد خیریه های استان اصفهان امروز چهار رقمی شده و به بیش از هزار خیریه رسیده و از بدو تولد تا رهسپاری به دیار باقی را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: جشنواره خیران ورزش یار استان یکی از بزرگترین جشنواره هایی است که بصورت کاملا مردمی و با حضور خیران اصفهانی داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.

اکلیلی گفت: خیران توانمند و بزرگی در این استان حضور دارند که علاقمند به انجام کار خیر در مناطق محروم هستند و جشنواره خیران ورزش یار استان فرصت خوبی برای انجام کار وزین و ارزشمند خواهد بود.

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود ۱۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha