۱ آذر ۱۳۹۱، ۹:۴۹
کد خبر: 80424942
T T
۰ نفر
رسانه هاي هرمزگان از نگاه منفي به مسائل جامعه پرهيز كنند

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: بايد رسانه هاي محلي استان از نگاه كم عمق ومنفي به مسائل جامعه پرهيز كنند، چرا كه تحريف حقايق به سود هيچ كس نيست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ابراهیم عزیزی در نشست با مدیر مسئولان رسانه های محلی استان افزود: باید مسئولان و رسانه ها در كنار یكدیگر با یك نگاه كاربردی فعالیت ها را به پیش برند و از حاكمیت نگاه های ذهنیت دار برجامعه جلوگیری كنند.

وی بیان داشت: به طور قطع رسانه های هرمزگان در راستای خدمت به نظام و ملت اسلامی ایران حركت می كنند.

نماینده عالی دولت در ادامه به خلا وجود یك روزنامه كشوری در استان اشاره كرد وگفت: نبود روزنامه كشوری موجب می شود تا فعالیت های استان كمتر در سطح كشوری منعكس شود و باتوجه به قدمت بالای حضور مطبوعات دراستان جای تامل است كه تاكنون چه مقدار پیشرفت دراین زمینه صورت گرفته است.

عزیزی،اثبات كارایی نظام مبتنی بر دین و فرهنگ عاشورایی را از رسالت های مهم رسانه های استان دانست و بیان داشت: اگر درك درستی از رسالت ها و دشمن مشترك داشته باشیم و به خوبی در مسیر مناسب حركت كنیم در حوزه اطلاع رسانی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی یادآورشد: اگر مدیر مطبوعات ما دغدغه های مالی داشته باشد آنطور كه باید نمی تواند به مسائل كیفی و محتوایی نشریه خود بپردازد و باید به سمتی برویم كه دغدغه مدیران كیفیت بخشی باشد.

عزیزی، مطبوعات هرمزگان را خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و ابرازداشت: باید تلاش كنیم با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود سهم مطبوعات استان را از آنچه كه هست افزایش دهیم.

استاندار هرمزگان درادامه به مشكل تعاونی مسكن خبرنگاران اشاره كرد وگفت: در این زمینه دولت وظیفه ای غیر از واگذاری زمین و دادن تسهیلات بانكی ندارد كه علاوه بر این كمك بلاعوض هم به طور ویژه برای این طرح اختصاص داده اما هنوز خبرنگران صاحب مسكن نشده اند.

وی ادامه داد: پیگیری مستمر متقاضیان مسكن و تعاونی متولی ساخت دراین مقوله مورد نیاز بوده، و دستور داده شده كه خود دستگاه راه وشهرسازی به طور مستقیم جهت سرعت بخشی به این پروژه وارد شود.

عزیزی مطالبات منطقی رسانه ها را از مسئولان دارای جایگاه دانست و خاطرنشان كرد: همواره در این دولت شان مدیران خدمت عنوان شده و به طور حتم پاسخگویی به نیازها وظیفه مسئولان است.

وی درپایان نگاه حاكم بر مسئولان استان را نگاهی همراه با همدلی عنوان كرد و گفت: امیدواریم رسانه ها و مطبوعات این استان به شایستگی هرمزگان بدرخشند. ك/2

7195/668