استاندار هرمزگان: تبلیغات شعاری گره گشای مشکلات مردم نیست

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: تبلیغات شعاری گره گشای مشکلات مردم نیست و مدیریت استان هیچ اصالتی برای تصویرسازی ظاهری قائل نیست و موفقیت ها و دستاوردها باید در قالب شاخص‌های قابل سنجش به جامعه ارائه و با عملکرد مناسب، مشکلات انباشته مردم برطرف شود.

به گزارش ایرنا مهدی دوستی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت خبرنگاران افزود: ما غیر از عرصه اقتصاد، در عرصه رسانه هم با دشمن در حال جنگ هستیم که در واقع جنگ روایت‌ها است و خبرنگاران سرداران این جنگ هستند.

وی ادامه داد: سلاح دشمن در جنگ رسانه‌ای القای ناامیدی و یاس و ناکارآمدی جمهوری اسلامی است و ما نیز تکلیف داریم با عملکرد خود محیط بهتری را برای زیست مردم به وجود آورده و رضایتمندی را افزایش دهیم.

استاندار هرمزگان نقد منصفانه را یک راهبرد مناسب برای اصلاح امور و تحرک بخشی به بدنه مدیریتی و اجرایی دانست و اضافه کرد: بر همین مبنا در استان هرمزگان برای تمامی مصوبه های سفرهای شهرستانی روزشمار مشخص کرده ایم تا اصحاب رسانه بتوانند روند اجرا را رصد کرده و عقب ماندگی ها را گزارش کنند.

نماینده عالی دولت در استان میزان و سرعت اختصاص بودجه به استان هرمزگان در دولت سیزدهم را بی سابقه توصیف کرد و گفت:  طی ۲ماه آینده شاهد آغاز چند طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد دلاری خواهیم بود که پالایشگاه جاسک و طرح پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سردار سلیمانی بخشی از این طرح های کلان است.

وی در آخرین بخش از سخنان خود بر ضرورت بهبود شرایط خبرنگاران و حل مشکلات مختلف آنان تاکید کرد و اختصاص زمین برای مسکن خبرنگاران را از اقدامات انجام شده در این راستا اعلام کرد.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha