۷ آذر ۱۳۹۱، ۸:۲۰
کد خبر: 80430755
T T
۰ نفر
فرماندار سرپل ذهاب: شهدا درس آموختگان مكتب امام حسين (ع) هستند

قصرشيرين - فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهدا درس آموختگان مكتب امام حسين (ع) هستند كه با نثار خون خود مسير اعتلا و پيروزي انقلاب اسلامي را فراهم ساختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'میرزا مراد پیرو' روز سه شنبه در همایش پاسداشت ایثار و رشادت های رزمندگان و ایثارگران بسیجی این شهرستان كه در حرم احمد ابن اسحاق قمی (ره) برگزار شد، از خودگذشتگی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را در طول تاریخ ایران بی نظیر خواند.

وی با بیان اینكه آسایش امروز ما مرهون خون پاك شهدا و رشادت های رزمندگان و ایثارگران است، شهدا را قله افتخار و عزت ملت ایران دانست و اظهار كرد: این ملت در سایه ایثار جوانان این مرز و بوم هویت خود را باز یافته و در سایه خون شهدا، انقلاب امروز به درختی تناور تبدیل شده است.

پیرو گفت: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ثابت كردند، پیروان راستین حسین بن علی (ع) و رهروان واقعی قیام كربلا هستند و در این راه چنان سیلی محكمی به دشمنان نظام زده اند كه ذلت و خواری را برایشان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر می خواهیم در گفتمان امروز فرهنگ ایثار و شهادت زنده بماند، باید پیشكسوتان جنگ در ذهن ما زنده باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت ایثار و رشادت های رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس كه منجر به خلق رشادت ها و ایثارگری های ماندگار برای نظام اسلامی شد، عنوان كرد.

سرهنگ پاسدار 'مسعود قنبری' با بیان اینكه شهدای والامقام به منظور دفاع از نظام اسلامی از هیچ كوششی حتی اهدای جان دریغ نكردند، افزود: اعتقاد، ایمان، پشتكار و ولایتمداری بسیجیان كشور را در برابر تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان بیمه كرده است.

وی با اشاره به اینكه امروز بسیجیان با اعتقاد و بصیرت بالای خود، می توانند همه تهدیدات دشمن علیه كشور را خنثی كنند، خاطرنشان كرد: مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن باید با استفاده از شیوه های علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

قنبری یادآور شد: نبرد امروز ما با دشمن در عرصه اقتصادی است بنابراین دشمن بداند ملت ایران همراه با فرزندان بسیجی جان بر كف خود در عرصه اقتصادی نیز مانند هشت سال دفاع مقدس مقاومت كرده و پیروز میدان نبرد اقتصادی خواهد بود.ك/2

7399/9102/567