۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۱۶
کد خبر: 80459046
T T
۰ نفر

تكواندو همدان پتانسيل بالايي در كشور دارد

۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۱۶
کد خبر: 80459046
تكواندو همدان پتانسيل بالايي در كشور دارد

همدان- رييس هيات تكواندو همدان گفت: اين استان پتانسيل بالايي در رشته تكواندو كشور دارد و در اين راستا تلاش فراواني از سوي خانواده ورزش تكواندو همدان شده است.

'احسان قنبری' عصر یكشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از 'محمد مهدی جمشیدی ' نایب قهرمان رشته پومسه تكواندو جهان افزود: نایب قهرمانی تكواندوكار نوجوان و آینده‌دار همدانی در رقابت های قهرمانی جهان در كلمبیا نشانگر توانمندی همدان در این رشته ورزشی است.

وی اضافه كرد: ورزش تكواندو همدان از پتانسیل خوبی برخوردار است و این استان از دیرباز یكی از قطب های اصلی پرورش تكواندو بویژه در رشته پومسه بوده است.

وی اظهار داشت:تكواندو همدان در دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و تكواندوكاران همدانی موفق به كسب چندین عنوان مهم كشوری در مسابقات مختلف شده‌اند كه زمینه ساز ورود پرقدرت درعرصه های بین المللی است.

قنبری یادآور شد: موفقیت جمشیدی و دیگرتكواندوكاران جوان استان همدان نظیرامیر حسن همایونی در میادین بین المللی نشان از توجه هیات تكواندو به رده های سنی پایه دارد.

وی با تمجید از عملكرد جمشیدی در مسابقات جهانی تكواندو كه هفته گذشته در كلمبیا برگزار شد، ادامه داد : محمد مهدی جمشیدی تكواندوكار نوجوان همدانی با كسب نتایج بسیار خیره‌ كننده فراتر از انتظار ظاهر شد و با شایستگی مدال نقره این مسابقات را كسب كرد.

رییس هیات تكواندو همدان با اشاره پیشرفت تكواندو در این گفت : نایب قهرمانی غرور آفرین تكواندوكار همدانی در رقابتهای جهانی پومسه مرهون همت مربیان و غیرت جوانان این استان می باشد و مربیانی چون صمدیان تبار برای رسیدن به این مقام تلاش فراوانی را داشته اند.

وی افزود: درخشش این ورزشكاران قهرمان پشتوانه بسیار خوبی برای تیم های ملی بزرگسالان است و جمشیدی می تواند در میادین مختلف سال ها این موفقیت ها را تداوم ببخشد.

7520/551