۱۶ دی ۱۳۹۱، ۸:۰۴
کد خبر: 80485945
T T
۰ نفر
مسئولان براي اجرايي شدن طرح هاي شهر مهريز پيگيري كنند

يزد - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولان اجرايي در هر بخشي كه فعاليت مي كنند براي اجرايي شدن طرح ها و مصوبات دولت در سطح شهرستان بايد بكوشند .

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' دخیل عباس زارع زاده ' در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز افزود: وزراء برای توسعه شهرستان مهریز دستورات خوبی داده اند .

وی ادمه داد: هدف رییس جمهور ، وزراء و مسئولان عالی نظام اسلامی تمامی برای پیشرفت و موفقیت كشور در عرصه های متعدد است و دارای برنامه های مختلف هستند .

نماینده پنج شهرستان استان خاطر نشان كرد: در دیدار اخیری كه با رییس جمهور داشتم ایشان برای توسعه مهریز و حل و فصل مشكلات و نیازهای حوزه انتخابیه قول های خوبی دادند .

زارع زاده گفت: حالا كه مسئولان بلند پایه نظام و انقلاب با تمامی وجود برای توسعه مناطق حوزه انتخابیه و مهریز قول همكاری داده اند از مسئولان شهرستانی توقع می شود كه مسائل را پیگیری نمایند .

وی افزود:مدیر موفق كسی است كه برای پیگیری مسائل حوزه خودش و تحقق طرح ها و برنامه های دولت در سطح شهر و برای مردم بكوشد و این باید همیشه استمرار داشته باشد.

سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: مدیران اجرایی و مسئولان امر باید با مافوق خودشان در ارتباط و اتصال دائمی باشند تا با همكاری و تعامل سازنده و فراگیر به اهداف متعالی برسیم .

زارع زاده گفت: كار نماینده در سطح كلان برداشتن موانع و باز كردن مسیر است كه صورت می گیرد و لذا مدیران شهرستانی باید در بخش خود پیگیر مداوم امور باشند .

وی تاكید كرد: من با تمامی وجود تلاش خود را در زمینه های مختلف برای توسعه مهریز و سایر شهرستان های حوزه انتخابیه انجام می دهم و انشاء الله شاهد پیشرفت منطقه خواهیم بود .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: باید كارها را با دقت و جدیت انجام دهیم تا مدیون شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی نباشیم و همه در مقابل آنها روسفید شویم .

زارع زاده گفت: شهدای والامقام شاهد و ناظر اعمال و عملكرد ما هستند و این ما هستیم كه باید وظایف خود را با دقت انجام دهیم و راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهیم .

همچنین امام جمعه مهریز با قرائت آیات و احادیت مختلف به موضوع هدایت انسان ها و مومنین اشاره و از مسئولان اجرایی خواست تا همواره در مسیر تحقق اهداف الهی فعالیت كنند .

حجت الاسلام والمسلمین ' علی برهان ' افزود: مدیران اجرایی در تحول آفرینی در شهر و حوزه مسئولیت خود خیلی مثمرثمر هستند و لذا باید كارها با جدیت پیگیری شود .

وی اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی و مسئولان باید برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان فعالیت های گسترده داشته باشند تا شاهد توسعه پایدار منطقه باشیم .

امام جمعه شهرستان مهریز با اشاره به یوم الله نهم دی و همچنین 12 دی ، روز بصیرت و سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان یزد اشاره و آنها را به عنوان دو روز تاریخی گرامی داشت .

برهان گفت: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را باید همیشه قدر بدانیم و با خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ، وظایف دینی و ملی خود را به خوبی انجام دهیم .

همچنین فرماندار شهرستان مهریز با گرامیداست نهم دی و یوم الله 12 دی به ارائه گزارشی در خصوص مسائل و برنامه های مختلف دولت در شهرستان پرداخت.

' مهدی كیانی مقدم ' افزود: با همت مدیران و مسئولان اجرایی و وجود روحیه همدلی و پیگیری های نماینده حوزه انتخابیه كارهای بسیار خوبی انجام گرفته است .

وی از مدیران اجرایی و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان تقاضا كرد تا در راستای سیاست های دولت و نظام برای توسعه شهرستان و آبادانی آن برنامه های مختلف را با قوت انجام دهند .

فرماندار مهریز اظهار داشت: خوشبختانه روند توسعه شهرستان در زمینه های مختلف خیلی خوب است و كارها با همكاری مخلصانه مسئولان و نماینده مجلس دنبال می شود .ك2

7541/1968