۲ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۵۴
کد خبر: 80507880
T T
۰ نفر

فرودگاه شهركرد ظرفيت يك پرواز روزانه را دارد

۲ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۵۴
کد خبر: 80507880
فرودگاه شهركرد ظرفيت يك پرواز روزانه را دارد

شهركرد- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: فرودگاه بين المللي شهركرد ظرفيت يك بار پرواز روزانه را دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمدعلی نكونام' یكشنبه شب در آئین آغاز پرواز مشهد- شهركرد - مشهد بیان داشت: فرودگاه شهركرد امكانات و تجهیزات لازم برای انجام پرواز به نقاط مختلف كشور و كشورهای همسایه را دارد.

وی تاكید كرد: مسولان باید برای افزایش پروازهای فرودگاه شهركرد پی گیری های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام نكونام افزود: با برقراری پروازمشهد - شهركرد - مشهد، یك پل هوایی معنوی بین مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با ثامن الحجج برقرار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین اظهار داشت:توسعه اقتصاد حمل ونقل هوایی یكی از اهداف توسعه اقتصادی منطقه است كه باید با افزایش پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه شهركرد محقق شود.

'علی اصغر عنابستانی' اظهار داشت: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهركرد در دست پیگیری است و این فرودگاه ظرفیت توسعه پروازها را دارد.

مدیرفرودگاه شهركرد نیز در این نشست گفت: پروازهای فرودگاه شهركرد از سه پرواز در سال گذشته به شش پرواز در سالجاری ارتقا یافت.

'سیدعلی جعفرنیا' ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سال آینده پروازهای اهواز- كیش - عسلویه و پروازهای زیارتی عتبات عالیات نیز به احتمال قوی به پروازهای فرودگاه شهركرد اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این آئین، دفتر هواپیمایی آسمان نیز در فرودگاه شهركرد افتتاح شد.

7363/558/