۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84831063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک پرواز به برنامه فرودگاه شهرکرد اضافه شد

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۹
کد خبر: 84831063
یک پرواز به برنامه فرودگاه شهرکرد اضافه شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن یک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران به برنامه‌های فرودگاه شهرکرد خبر داد و گفت: با حساب پرواز جدید، در هفته سه پرواز از شهرکرد به تهران برقرار است.

حسینعلی مقصودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درصدد هستیم تا روزانه یک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران داشته باشیم که این مهم با تامین هواپیما در آینده نزدیک محقق می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه‌بر مقصد تهران، در نظر داریم تا پرواز به عسلویه و چابهار نیز به برنامه‌های فرودگاه شهرکرد اضافه شود که این موضوع در سفر رییس‌جمهور نیز مورد پیگیری قرار گرفت و قبل از آن نیز از سوی نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان پیگیری‌های متعدد انجام گرفت که امید می‌رود در این خصوص نیز در آینده نزدیک موفق به دریافت مجوز شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرودگاه شهرکرد یک فرودگاه بین‌المللی است و ظرفیت پروازهای خارجی را نیز دارد، خاطرنشان کرد: پس از اینکه مجوز افزایش پروازهای داخلی را دریافت کردیم تلاش می‌شود تا مجوز برای پرواز به کشور کویت و عتبات عالیات نیز گرفته شود.

مقصودی خاطرنشان کرد: برای افزایش پرواز نیاز به اضافه شدن هواپیما به فرودگاه داریم که اگرچه با شرکت‌هایی نظیر ماهان و پارس‌ایر مذاکراتی انجام گرفته است اما چون مشکل کمبود هواپیما ملی است منتظر هستیم تا سهمیه استان در این خصوص درنظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha