۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۵۹
کد خبر: 80513892
T T
۰ نفر
امام جمعه رشت: دهه فجر ايام قدرشناسي از بنيانگذار كبير انقلاب است

رشت - نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت با اشاره به در پيش بودن ايام ا... دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي، اين روزها را ايام قدرشناسي از امام خميني (ره) دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت ا... 'زین العابدین قربانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر اظهار كرد: امام خمینی (ره) عزت، افتخار و عظمت را برای ما ایرانیان به ارمغان آورد.

وی پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) را موجب احیای اسلام عنوان و بیان كرد: حضرت امام (ره) با كار بزرگ خود انقلابی را بوجود آورد كه امروز امید مستضعفان جهان است.

خطیب جمعه رشت با تبریك فرارسیدن میلاد فرخنده نبی مكرم اسلام(ص) افزود: پیامبر (ص) در سخت ترین شرایط از بیان احكام الهی دست نكشید و برای هدایت امت از هیچ تلاشی فروگذار نكرد.

وی با گرامیداشت هفته وحدت و تاكید بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی گفت: باید با وحدت و یكدلی احكام پیامبر اكرم (ص) را عمل، و دستورات آن بزرگوار را در جامعه زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین دستگیری از یتیمان را راهی برای رسیدن به سعادت دانست و اظهار كرد: انسان های با فضیلت، با كمك به یتیمان و فراهم كردن زمینه رشد و پرورش استعدادهای آنان، از اجری معنوی برخوردار می شوند.

وی گفت: انسان های ولایی در كشور ما وجود دارند كه هستی شان را برای یتیمان و افراد نیازمند هزینه می كنند.ك/2

7286/695/ 640
۰ نفر