۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 80522180
T T
۰ نفر
حركت هاي انقلابي دانش آموزان نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشت

رشت - فرماندار رشت گفت: حركت هاي انقلابي، هماهنگ و همسوي نوجوانان، جوانان و دانش آموزان نقش عمده اي در نابودي رژِيم منحوس پهلوي و پيروزي انقلاب اسلامي داشت.

به گزارش ایرنا، 'سید ولی الله عظمتی' روز پنجشنبه در مراسم میهمانی لاله ها اظهار كرد: روزهای مبارك دهه فجر یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران و دستاوردهای آن برای تمام جهان مشهود است.

فرماندا رشت خاطر نشان كرد: دهه مبارك فجر یادآور مبارزه های انقلابی و مردمی است كه به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد.

عظمتی در ادامه سخنان خود از كودكان و نوجوانان خواست تا با الگو قرار دادن امام (ره) شهیدان انقلاب اسلامی و دانشمندان ایران اسلامی كه قله های رفیع علم و معرفت را پیموده و از افتخارات انقلاب اسلامی هستند، در سربلندی میهن اسلامی كوشا باشند.

به گزارش ایرنا، كودكان ونوجوانان گیلانی همزمان با 12بهمن و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به میهمانی لاله ها رفتند و با عطر افشانی و گلباران مزار شهیدان انقلاب اسلامی آغاز دهه فجر را گرامی داشتند .

این مراسم با همكاری اعضای كمیته كودك و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان متشكل از كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، بهزیستی، كمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و صدا و سیما مركز گیلان برگزار شد.ك/2

7292/ 603