۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 80522451
T T
۰ نفر
22 پروژه عمراني و طرح اقتصادي در نمين پرده برداري شد

نمين ، اردبيل - با حضور استاندار اردبيل 22 پروژه عمراني و طرح اقتصادي با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال در شهرستان نمين پرده برداري شد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ، در این سفر همچنین مدرسه 12 كلاسه شرف شهر نمین با تعداد 32 اتاق و زیر بنای 2336 متر مربع در دو طبقه و 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح زیرسازی ، جدول گذاری و آسفالت فاز دوم كمربندی خانلی شهر نمین برای رفع مانع تردد قسمت شمالی این شهر با دو میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی بود كه در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار اردبیل همچنین در ادامه این سفر در محل مسجد جامع روستای علی كمر حضور یافته و پروژه های گازرسانی به هشت روستا و همچنین آبرسانی به پنج روستای شهرستان نمین را همزمان افتتاح كرد.

پرویز عباسی ، مدیركل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل هم در این مراسم از انجام 31 كیلومتر لوله گذاری در قالب خط انتقال و شبكه گذاری داخل روستا برای آبرسانی به پنج روستای علی كمر ، بویاقچلو ، اوچ بلاغ و كلاندرق علیا و سفلی خبر داد.

وی افزود: برای این منظور 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فیروز خدایی مدیرعامل شركت گاز استان اردبیل نیز از انجام 65 كیلومتر لوله گذاری ، نصب 1400 علمك گاز و هزینه كرد 25 میلیارد ریال اعتبار برای گاز رسانی به هشت روستای شهرستان نمین خبر داد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه یك هزار و 260 خانوار به تعداد مصرف كنندگان گاز طبیعی در شهرستان نمین اضافه می شود.

استاندار اردبیل در ادامه سفر خود در مسجد جامع روستای مسجد محله در منطقه پیله رود نمین حضور یافت و در جمع مردم این منطقه خدمت رسانی بی منت به مردم را وظیفه مسوولان و از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران ذكر كرد.

وی همچنین پروژه گازرسانی به تعداد 12 روستای بخش مركزی شهرستان نمین را در محوطه مسجد جامع این روستا كلنگ زنی كرد.

استاندار اردبیل همچنین در این سفر یك مدرسه 6 كلاسه خیر ساز را در شهر نمین كلنگ زنی كرد.

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این مراسم اعتبار اولیه در نظر گرفته شده برای این مدرسه در زیر بنای 350 متر مربع را چهار میلیارد ریال ذكر كرد.

7120/594/530