۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 80526255
T T
۰ نفر

جاده كندوان براثر بارش برف و ريزش بهمن مسدود شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 80526255
جاده كندوان براثر بارش برف و ريزش بهمن مسدود شد

نوشهر - رييس اداره راه و شهرسازي چالوس از بسته شدن جاده چالوس - كرج ( كندوان ) از نخستين ساعات بامداد روز يكشنبه بر اثر بارش شديد برف و ريزش بهمن خبر داد.

' بابعلی نائیج ' روز یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از منابع رسمی، این محور به علت ریزش بهمن و كولاك شدید در منطقه ' پیچ سرهنگ ' مربوط به استان البرز بسته شده است.

وی افزود : بارش برف همراه با كولاك كه از بامداد امروز در این جاده، بویژه در منطقه استحفاظی شهرستان چالوس آغاز شده و همچنان ادامه دارد، سبب كندی تردد وسایل نقلیه شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : همچنین بارش شدید برف و كولاك از ' پل زنگوله ' تا ' تونل كندوان ' سبب كاهش شدید دید رانندگان شده است.

وی با اشاره به حضور نیروهای راهداری در این جاده افزود: اكنون نیروهای راهداری با انجام عملیات برفروبی و نمك پاشی در تلاش هستند تا مسیر برای تردد مسافران امن باشد.

نائیج از رانندگانی كه قصد تردد در این مسیر كوهستانی و سخت گذر را دارند خواست تا تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سوخت كافی به همراه داشته باشند.

استان مازندران دارای بیش از 10 هزار كیلومتر راه اصلی و فرعی است و محورهای كندوان، هراز و فیروزكوه سه محور ارتباطی این استان با پایتخت است. ك/3

624/1654/508
۰ نفر