۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 80535334
T T
۰ نفر
امام جمعه رشت:دهه فجريادآورنابودي ستمگران واستقرارحكومت مومنان است

رشت - نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت گفت:دهه فجر، يادآور نابودي ستمگران و استقرار حكومت مومنان و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،آیت الله 'زین العابدین قربانی' در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت،اظهار كرد: حكومت اسلامی ایران، با آزادی و استقلال بنا شد و اكنون، الگویی برای جهان اسلام و دنیاست.

وی با تاكید بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزود: همواره باید در سایه منویات ولی فقیه، اتحاد و انسجام خود را حفظ كنیم.

امام جمعه رشت به سفر رییس جمهوری به مصر اشاره و بیان كرد:مسلمانان اهل سنت در ایران، آزادانه زندگی می كنند و مسوولیت هایی در كشور دارند و این امر مبین روابط خوب شیعیان و اهل تسنن در ایران اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر برخی مقام های آمریكایی گفت:همانگونه كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند،مذاكره با تحریم هایی كه آنان علیه ملت ایران اعمال كرده اند، معنایی ندارد و قابل جمع نیست.

آیت الله قربانی همچنین به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران اشاره و از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت كرد.

وی اضافه كرد:ملت ما با حضور گسترده خود در این راهپیمایی به دنیا اعلام می كنند كه جان،مال و فرزندان خود رادر راه انقلاب اسلامی فدا واز انقلاب و رهبری حمایت می كنند.ك/2

605/695 /679
۰ نفر